پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جوک انگلیسی با ترجمه فارسی

برای دیدن جوک جدید روی لینک جوک تصویری انگلیسی کلیک کنید.


برای دیدن تبلیغات روی لینکهای زیر کلیک کنید:


پکیج آموزش زبان انگلیسی بدون توقف


آموزش گرامر زبان انگلیسی



انگلیسی آسان


آموزش زبان انگلیسی


انگلیسی را قورت بده  


Mr.Bean Science
.
.

I was stuck in ELEVATOR for 3 hrs
Due to electric failure

Mr.Bean:
Ya me too
I was stuck on ESCALATOR for 5 hrs

جک مستربین

از زمانی که برق رفت من تو آسانسور 3 ساعت گیرکردم.

.

.

مستربین:
من هم همین طور!!
من 5 ساعت رو پله برقی گیرکردم.

=====================

(husband & Wife )
husband: Will U marry , after I die.
Wife : No I will live with my sister.

Wife : Will U marry , after I die.
husband: No I will also live with your sister

( زن و شوهر )شوهر : بعد از این که من بمیرم آیا ازدواج می کنی؟
زن : نه من با خواهرم زندگی می کنم...

زن : بعد از مرگ من تو ازدواج خواهی کرد؟
شوهر : نه من هم با خواهرت  زندگی می کنم.

=====================

Future plans of childrens:
Future plans of childrens:
Teacher asks children, what do u wish 2 do in future?
Adnan: I want 2 b a pilot.
Wakeel: I want 2 b a doctor.
Bina: I want 2 b a good mother.
Shariq : I want 2 help Bina.

شغل آینده بچه ها
شغل آینده بچه ها:
معلم از دانش آموزان پرسید که می خواهید در آینده چکاره شوید؟
ادنان : من می خواهم خلبان بشم.
واکیل : من میخوام دکتر بشم.
بینا : من می خوام مادری خوب بشم.
شریک : من میخوام به بینا کمک کنم.

========================

An Aeroplane asks a Rocket
An Aeroplane asks a Rocket
How is that you can fly so fast?
The Rocket replies you will know the pain
when they put fire at your back!

سوال هواپیما از موشک :

یه هواپیما از یه موشک می پرسه که :
چطوری می تونی این قدر سریع پرواز کنی؟
موشک جواب میده : اگه پشت توروآتیش میزدند میدونستی که چقدر درد داره....

نظرات 19 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://farsi1.com

خوب بود.

مرضیه پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ http://marzieh74

سلام دوست گلم وبلاگت زیباست به وبلاگ ما هم سر بزن راستی می خواستم به من انواع قالب معرفی کنی ممنونت میشم

صالح پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://ghanbari1.blogfa.com/

سلام
تبادل لینک؟
یه سری به ما بزن

مراد شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ

خیلی خراب

30ma دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

این چه وضعشه شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ http://12

تا حالا 60 وبلاگو گشتم همش تکراری بود مثل این وبلاگ بابا جمع

CDFH سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

نادیا سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ

وایی خیلی حال به هم زن بود آخه به این میگن لطیفه...

مینا شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:54 ب.ظ http://motaharez22

mahdi دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:50 ب.ظ

thanks i use of your subject

No problem

زهرا سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:58 ب.ظ http://ذ ات ذ.

عالی

پری سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام میشه جوکای بیشتری بذارید ممنون

سااااااااااارااااااااااااااااا یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:00 ب.ظ

Sarvenaz شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:23 ب.ظ

چرا جوکای همه ی وب ها شبیه هم هستن؟؟؟

اسما چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:04 ب.ظ

تکراری

مین هو جمعه 30 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:10 ب.ظ

تکررررررراری بود . ایششش

به تو چه یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:50 ب.ظ

عالیییی

دیانا چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 02:39 ب.ظ

خیلی تکرارین بابا

Shamim شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:33 ب.ظ

ناراحت:متاسفانه خیلی هاش تکراری بود اما بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد