پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس خدا


اس ام اس خدا

 

پروردگارا داده هایت ، نداده هایت و گرفته هایت را شکر می گویم چون داده هایت نعمت ، نداده هایت حکمت و گرفته هایت امتحان است

.

توکل یعنی اجازه بدهی خداوند خودش تصمیم بگیردتو فقط دعا کن و پیشاپیش شاد باش و ایمان داشته باش که خداوند دعایـت را بــــــــــــــــــزودی مســــــــتجاب میکندچون خداوند نه به اندازه آرزویت که به اندازه امــــــــــــــید و اطـــــــــمینان توست که میبخشد

 

خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟ دلم از کار افتاده !

 

گاهی میرسه که دیگه از خدا ... .نه پول میخـوای ... .نه خونه میخـوای ... .نه کَس و کار ! و نه ... .یه موقع هایی هست ... .فـقط یـه دل خوش میخوای ... .فـقط ... . یه دل خوش ... .

   

باران می بارید...کودک نگاهی به سوراخ چکمه اش انداخت!لبخندی زدسرش را رو به آسمان کرد وگفت: " خدایا گریه نکن "" امشب می دوزمش...!

 

خدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم آسمون واسه من ابراش مال تو،دریا مال من موجش مال تو،ماه مال من خورشید مال تو... ".خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو... من هم مال تو... ")حسین پناهی(

 

هنگامی که افسرده ای ،بدان جایی در اعماق وجودت ،حضور " خدا " را فراموش کرده ای...

 

خدایا؛»تو«؛آن مشترک مورد نظری هستی؛که همیشه در دسترسی

 

انـسـان هـا تـنـهـا "مـوجـودات" روی زمـیـن هـسـتـنـد کـه ادعـا مـیـکـنـنـد خـدایـی هـسـت ولـی تـنـهـا "جـانـدارانـی" هـسـتـن کـه رفـتـارشـون طـوریـه کـه انـگـار خـدایـی وجـودنـــداره !

 

برادران یوسف وقتی می خواستند یوسف را به چاه بیفکنند یوسف لبخندی زد. یهودا پرسید: چرا خندیدی ؟ این جا که جای خنده نیست ! یوسف گفت : روزی در فکر بودم چگونه کسی می تواند به من اظهار دشمنی کند با این که برادران نیرومندی دارم ؟! اینک خداوند همین برادران را بر من مسلط کرد تا بدانم که غیر از خدا تکیه گاهی نیست !

 

"خـــــدایا ".دستم به آسمانت نمی رسد ,اما تو که دستت به زمین می رسد،...بلندم کن...

 

به یاد داشته باش!خدا در دستیست که به یاری میگیری ،در قلبیست که شاد میکنی ...در لبخندیست که به لب مینشانی ...خدا در عطر خوش نانیست ، که به دیگری میدهی در جشن و سروریست که برای دیگران بپا میکنی و آنجاست که عهد میبندی و عمل میکنی ... !

 

·ﺟــــﺎﺩﻩ ﻫـــﺎﯼ ﺯﻧــــــﺪﮔـﯽ ﺭﺍ"ﺧـــﺪﺍ "ﻫـــﻤـﻮﺍﺭ ﻣﯿـﮑــﻨـﺪ . ..ﮐــــــﺎﺭ ﻣــــﺎ ،ﻓـــﻘـــﻂ......ﺑـــــﺮﺩﺍﺷــــﺘـﻦ ﺳـــﻨــﮓ ﺭﯾـــــﺰﻩ ﻫـــﺎﺳـﺖ!!

 

وقتی خدا مشکلت رو حل میکنه به تواناییش ایمان داری وقتی خدا مشکلت رو حل نمیکنه به تواناییت ایمان داره...

خـــــــدایـا مـا بـرای داشـتـن دسـت هــای تــو ریــسـمـان نـبـستـه ایـم دل بـسـتـه ایـم هـمـیـن کـه حـال دلـمـان خـوب بـاشد بـرایـمـان کـافـی اسـت. .

 

باران رحمت خدا همیشه می باردخدا کند کسی کاسه اش را برعکس نگرفته باشد...

 

خدا جون من این همه دردی که دارمو تحمل میکنم، ولی تو چشماتو ببند!چون واسم دردناکه که بدونم میبینیو بی خیالی...

 

·"خدا" آنقدر من را قوی کرده است....که محتاجِ هیچ "بنده خدایی" نباشم...

 

غُصه ها که شروع می شوند به خدا نزدیک می شویم...با شروعِ قِصه یِ تازه باز از او دور می شویم...ای کاش همیشه به یادش بودیم.

 

اگه هیچوقت بعداز هر لبخندی خدارو شکر نمیکنی . . .........حقی نداری بعداز هر اشکی اونو سرزنش کنی . . !"خدایا شکرت"

 

تا حالا توجه کردی ،با اینکه خــــــــــدا میتونه مچت و بگیره ،ولی ،همش دستت و می گیره . . . !?!؟؟

 

انسان نمی افتد...ولی اگر روزی بیفتد از آن سمتی میفتد کبه خدا تکیه نکرده...

نظرات 2 + ارسال نظر
سریعترین روش کسب درآمد بسیار بالا یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ http://daramad.mac2.org

986506568یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید.
http://daramad.mac2.org

محمد پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:09 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد