پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه اسفند 93


لایق تو کسی نیست جز آنکس ک تورا انتخاب کند نه امتحان ...تو را نگاه کند نه اینک ببیند ...تو را حس کند نه اینک لمست کند ...تو را بسازد نه اینک بسوزاند ...تو را بیاراید نه اینک بیازارد ....تو را بخنداند نه برنجاند ....

لبخند تو معجزه ی شیرینی است که رویای بهشت رادر دل آدم زنده می کند . . .

 

اشتباه از من بود.پررنگ نوشته بودمت!به این راحتی ها پاک نمیشوی...

   

من نگذاشتم و نمیگذارم روی صندلی یاد توهیچ کس بنشیند حتی غبار...!!!

گاهی از دوست داشتنت خسته می شوم دلم می خواهد برایت بمیرم....

تا زنده ای در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی...مسئولی...

هیچی قشنگ تر از عشق دو طرفه نیست...اگه به هم برسید و برید زیر یه سقف که دیگه آخر خوشبختیه...خدا نصیب همه بکنه...مگه نه؟

 

بعضی دردها مثل چایی میمونن،با گذشت زمان سرد میشن !.ولی ......تلخیش از بین نمیره!

 

امشب داشت پنهانی به من نگاه می کرد چشم هایم را می دزدید و باز نگاهم می کردو چه دزدِ زیبایی روبرویم نشسته بود!

 

ارزش بودنت راهمیشه از اندیشه یک لحظه نبودنت میتوان فهمید.یادت میکنم نه برای اینکه یادم کنی برای اینکه ازیادم نمیروی.

 

زندگی آن وقت زیباست که در آن محبت باشدمحبت آن وقت زیباست که در آن وفا باشدوفا آن وقت زیباست که در آن اعتماد باشداعتماد آن وقت زیباست که در بین من تو باشد...!!!

میگویند شیشه ها احساس ندارند!

اما وقتی روی شیشه ای بخار گرفته ای نوشتم:

دوستت دارم

آرام گریست...

 

کتاب سرنوشت برای هر کسی چیزی نوشت نوبت که به ما رسید قلم افتاد...دیگر هیچ ننوشت!خط تیره گذاشت و گفت:تو باش اسیر سرنوشت...

 

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول اهدا می شود به گمشده ی من که اگر چه در بیداری متعلق من نیست،اما بازیگر نقش اول رؤیاهای من است!...

روزی گفت دیوانه وار دوست دارم....نمی دانستم به دیوانه اعتباری نیست....

 

شب است...ودربه درکوچه های پردردم!فقیر و خسته بدنبال دوست میگردم اسیرظلمتم...رفیق کجاماندی؟؟؟؟؟من به اعتبارتوفانوس نیاوردم

 

چقد دردناکه که ازش خبر نداشته باشی . . .جواب SMS تو نده . . .چند ساعت نگرانش باشی . . .بعد با یک خط غریبه بهش زنگ بزنی و با دومین بوق گوشی رو برداره . . .اونوقته که میفهمی دیگه دوستت نداره . . . اونوقت باید تنهاش بذاری

 

گاهی تو …گاهی یاد تو …گاهی هم غم تو …آخر این “تو” کار مرا تمام می کند !

 

·اندازه یک سر گوگرد دوستت دارم.__کوچک است ولی دنیا را به آتش میکشد!!!

 

گذشت آن زمانیکه میگفتند:عقل سلیم در بدن سالم است.......!!!این روزها از بس که نامردی ها و بی وفایی هاست.....!!!هم سلیم سیگار میکشد، هم سالم....

 

خلاصه ی اخبار جهان هر چه که می خواهد باشد!حالا که جهانِ من در تو خلاصه می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
n یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:20 ب.ظ

kh khob bod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد