پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک عاشقانه فروردین ماه 93

پیامک های عاشقانه فوق العاده زیبا فروردین ماه 93

اس ام اس عاشقانه jok20.blogsky.com

 عــــیـد شــد !!یــک هفته است که همه چی را شسته ام؛فقط مانده چشمهایم،که آمدنت را ببیند...رو سفیدم کــُن به دستهای خسته ام قول داده ام !!!

زیباترین لباسی که میتونه بدن یک زن بپوشونه .بازوان مردیست که دوستش داره

احتیاجی به تسبیح نیست دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم !

“عشق” آن است که اگر تو در سفرباشی ، من نمازم را شکسته بخوانم !

فقط برای چیدن لبانت پاهایم را بلند میکنم !هیچ میوه ای انقدر شیرین نیست

به عشقت تا ته دنیا ، به جنگ هر کسی میرم چه تقدیری از این بهتر ، که از عشق تو میمیرم ؟

صبح یعنی مست صدای تو ظهر یعنی انتظار تو عصر یعنی دلتنگم برای تو شب یعنی یاد تو و تو یعنی تمام لحظه های من . . .

نمی دانم دیگران به آن چه می گفتند ؟!هرچه که بود قبل از تو نامش ” زندگی ” نبود !

تو این روزها برایم حکم باران را داری وسط کویر ، همانقدر زندگی بخش ، همانقدر محال !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار ! همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها . . .

تمام حرف مجنون یک کلام است“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است.

دلم “قُرص” است وقتی مُسَکِنم تویی

میگن دلای خوب تو دنیا کمن ولی با معرفتاش به یاد همن . . .

و سین هفتم سفره دلتنگی هایم سبزی چشمان تو هست در روزهایی که آمدن بهار یاد رفتنت را زنده می کند . . .

سر مویی اگر از حُسن تو معلوم شود سر انگشت زیاد است که چاقو ببرد!

صدایت نیست تصویرت هم همینطور!اما مهرت آنتن میدهد ! اندازه آسمان ..

چایت را تلخ نخور یکبار صدایم کن تمام قندهای دلم را برایت آب میکنم . . .

عشق ، نه دادنی است نه گرفتنی ، عشق شریک شدنی است

حرفت که می شود با خنده می گویم : یادش بخیر ، فراموشش کردم . . .اما نمی دانند هنوز هم کسی اشتباه تماس میگیرد سست میشوم که نکند تو باشی !

نمی خواهم بگویم دوستت دارم، میخواهم بدانی دوستت دارم.

·ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﺁﺳﺂﻥ ﻧـﯿــﺴــﺖﺍﺳـﻢ " ﺍﺣـﺴﺎﺳـﺖ " ﺭﺍ ﺑـﮕـﺬﺍﺭﻧـﺪ ،" ﺗـﺠـــﺮﺑـﻪ "

این منصــــفانه نیست. . .من پیــر شــده باشـم. . .و تو در خیالم. . .درست مثل روزی که تَرکم کردی. . .زیبا و جوان!همین شـده که هیـچ کس. . .باور نمی کند. . .معشوق من، بوده باشی. . .

دلم که هوایت را میکند، دیگر نمیتوانم نفس بکشم...بالا نمی آید این نفس لعنتی...در هوای نبودنت....

دلم ، یک اتفاق ناخوانده میخواهد...کاش آن اتفاق تو باشی!..

چه آزمون دشواری است قلبت را سمت چپ بگذارند و بگویند برو به راه راست! این قصه ی پا گذاشتن رو دل است

با تو میشه کوهارو به هم رسوند آسمونو به تن دریا رسوند

پنج راز ساده خوشبختی:قلبت رو از کینه ها رها کن ذهنت رو از نگرانیها خالی کن ساده زندگی کن بخشــــنده باش انتظاراتت را کم کن

اونی که واقعا دوســـتت داشته باشه ..همیــــــــــشه یه راهی واسه مونـــــدن توی زندگیت پیدا میکنه ..هیـــچوقت ترکت نمیکــنه ..از در بندازیــــش بیرون از پنـجره میاد ..اما ..اونی که بخــــواد بره و عشـــقش واقعی نباشه ..به هر بهونه ای کوچیکی هم شده .. میـره ..با هیچی نمیــــشه نگهش داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد