پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک مخاطب خاص

س ام اس مخاطب خاص

دوستان این اس ام اسهای قشنگ ( هم سرکاری و هم عاشقانه ) رو تقدیم می کنم به همه ی مخاطبهای خاص

 

مخاطب خاصم ؟

میخوام یه چیز بهت بگم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

میخوام بدونم شما چی تو خودت دیدی که فکر کردی مخاطب خاصی اومدی پایین...!!

یه مطلب خصوصی بود در گوشش گفتم تموم شد...!! شمام

فضولی نکن اینقدر تو کار بقیه!

 

یه مخاطب خاص هم نداریم ازین پستا براش بذاریما :(

 

دووستت دارم

دوووستت دارم

دووووستت دارم

دوووووستت دارم

دوووووووستت دارم

دوووووووووستت دارم

دووووووووووووستت دارم

دوووووووووووووووستت دارم

دووووووووووووووووووووووستت دارم

دوووووووووووووووووووووووووووووستت دارم

دووووووووووووووووووووووستت دارم

دوووووووووووووووستت دارم

دووووووووووووستت دارم

دوووووووووستت دارم

دوووووستت دارم

دووووستت دارم

دوووستت دارم

دووستت دارم

دوستت دارم    

 

 

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی!

خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام...

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت:

دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !


 

ﻣﻴﺪﻭﻧﻲ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﻴﻪ؟!

- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻴﻪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻣﻴﺪ ﭘﻴﻐﺎﻣﺶ ﺁﻧﻼﻳﻦ ﻣﻴﺸﻲ ...

- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻴﻪ ﮐﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺁﺧﺮﻳﻦ ﭘﺴﺘﺶ ﻣﻴﮕﺮﺩﻱ ﺗﺎ ﻻﻳﮑﺶ ﮐﻨﻲ ...

- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻴﻪ ﮐﻪ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺗﺄﻳﻴﺪﺵ ﻣﻴﮑﻨﻲ ﭼﻮﻥ "ﺩﻭﺳﺘــــﺶ ﺩﺍﺭﻱ" ...

- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻴﻪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮ ﻣﻲ ﺑﻴﻨﻴﺶ ...

- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﻛﺴﻴﻪ ﻛﻪ ﺗﻮ ﻻﻳﻜﺎﺕ ﺍﺳﻤﺶ ﻳﻪ ﺩﺭﺧﺸﺶ ﺧﺎﺻﻲ ﺩﺍﺭﻩ ..

 


 

همه پـــــُز مخاطب خاصشونو میدن مام گفتیم پُزشو بدیم پس :

مخاطب خاص من خیلی تکه ، اصلا تو دنیا فقط یه دونست

چند بار رابطم باهاش بهم خورده امابا بزرگواریش من بخشیده

هزاران بار رنجوندمش اما هیچی بهم نگفته

هر وقت اراده کنم در دسترسه

همیشه هم بهش گفتم : ازت ممنونم که تو مخاطب خاص منی

ღღخــدا جوووون


 


 

ما پیغام دوست داشتنمان را با دود اتش بهم میرسانیم........!

نمیدانم ایا ان سو برای تو تکه چوبی هست؟......

من اینجا جنگلی را به اتش کشیدم..........!!!

 

کـوتـاه مـی گـویـم

دوسـتَ ت دارم(

ولی....

کـوتـاه نـمـی آیم

از دوست داشـتــنت..*

 

 

مخاطب خاص آدم ،مثل بچه ی آدم می مونه...

هر چقدر هم ایراد داشته باشه بازم

تا یکی دیگه ازش بد میگه

میخواهی بزنی لهش کنی... !


 

 

 

نـــَدآشـتَـن یــهـ مـُخـآطَب {خــآص}

جــزـو { اِفــتِخــآرآتـــ} مـآســت...!!

بعله گفتم که بدونید!!


 

[ مخاطبـــــ خاص ] همیشهـ بهـ این معنـــــــیـ نیستــــــ کهـ بهتریـن مخاطبتهـ بهـ این معنیهـ کهـ :

میتونهـ [ خیلی خاص ] حالتو بگیرهـ

میتونهـ [ خیلی خاص ] تنهاتـــــــ بذارهـ

میتونهـ [ خیلی خاص ] بهتــــ بگهـ تو دیگهـ کهنهـ شدیـــــ

میتونهـ [ خیلی خاص ] بآ یکیــــ دیگهـ غیر توامــــ دوستـــــ باشهـ


مخاطب خاصی ندارد نوشته هایم...

اما... تا دلت بخواهد همدرد دارد...

داغ تمام نوشته هایم


 

مخاطب خاص اگه خـــاص باشه . . . !

لازم نیست تو دورش رو از این و اون خلوت کنی!

خودش واسه بودن تو همه رو کنار میزنه!

لازم نیست واسش دنیا رو بخری تا بمونه . . .

خودش قدر یه شاخه گلتو میدونه!

لازم نیست هرکسی رو توجیه کنی

و سرش رقابت کنی که عشــق مـــنه…

… خودش تو رو به همه دنیا نشون میده …

لازم نیست نگران باشی که اگه بره…

خودش بهت ثابت میکنه اومده که بمونه!!!

مخاطب خــاص ، خاصــــــــــــــــــــــ ـــــه!

 

 

 

 

تومخاطب نبودی که خاص شوی

خاص بودی که مخاطب شدی

شایدتنهاکسی نبودم که دوستت داشتم

ولی تنهاکسی بودم که تنهاتورادوست داشتم


هیچوقت ادعای خاصـــــــــــــ  بودن نـــــــــــــــــــکردم ،

اما خاصــــــــــــــ بودن عشـــــــــــــــق تو… منو هم خاصــــــــــ  کرد..


 

خاص ترین حس اینه که

مخاطب خاص کسی باشی

که خاص ترین مخاطب دنیاست

کسی که هزاران مخاطب

آرزو دارند مخاطب خاص او باشند

و او....تنها برای تو خاص میماند

 

 

خاص ترین حسم را مدیون توام....

خاص ترین مخاطب خاص من


 

کاش بعضی ها بدونن “ مخاطب خاص ” شدنشون نتیجه احساسات “ خاص” طرف مقابلشونه نه ویژگی های فردیشون !


 


 

 

کاش می شد سرنوشت خویش را از سر نوشت

کاش می شد اندکی از تاریخ را بهتر نوشت

کاش می شد پشت پا زد بر تمام زندگی

داستان عمر خود را گونه ای دیگر نوشت

 

 

ﻫﻤﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﺩﺍﺭﻥ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻳﻢ!!!!!

ﺍﻭﻧﻢ ﻧﻪ ﯾﮑﯽ !!!!!

4 ﺗﺎ !!!!!!!

.

.

.

ﺍﻭﻟﻴﺶ ﺍﻳﺮﺍﻧﺴﻠﻪ !!!

ﺩﻭﻣﻴﺶ 7575 !!!!

ﺳﻮﻣﻴﺸﻢ 8282 !!!!

ﭼﻬﺎﺭﻣﯿﺸﻢ Pishvaz !!!!

ﺗﺎﺯﺷﻢ ﺩﻋﻮﺍﻣﻮﻧﻢ ﻧﻤﻴﺸﻪ (((((:

ﻗﻬﺮﻡ ﻧﻤﻴﮑﻨﻴﻢ (((:

ﻫﻤﻪ ﻫﻢ ﺑﺎﻫﻢ ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﻭ ﺧﻮﺷﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﺗﺎ ﮐﻮﺭ ﺷﻮﺩ ﻫﺮ

ﺁﻧﮑﻪ ﻧﺘﻮﺍﻥ ﺩﯾﺪ

 

بعضیا باید گفت

اونی که مخاطب خــــــــــــــاصِ شماس

ســـــوژه خَـــنده ماس!!

 

 

من تو عمرم یه مخاطب خاص بیشتر نداشتم

.

.

.

 

اونم توی gta بود تازه خیلی سیاهم بود... والاااااا

 

 

خدایا به ما که مخاطب خاص ندادی حداقل رفقامون که دارن ازشون بگیر جیگر ما رو خنک کن !

 

 

 

آقا دیروز به مخاطب خاصم زنگ زدم!

من:... شلام عزیزززم شطولی عشلم خوفی ی ی ی ؟؟

مخاطب خاص:... شلام خوفم شوکولم

من:... دالی چیتال میتال میتونی !؟

مخاطب خاص:... من باباشم عشلت لفته فلافل بگیله گوشیشو جا گذاشته

هیچی دیگه دم به دم بر همه دم بر گل رخسار محمد صلواااااااااااااااااااااا اااااات

 

 

 

 

مخاطب خاص بیا پائین عشقم...کس دیگه پائین نره

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

خوبه والا:|

حالا برا ما مخاطب خاص شدن:|

خجالت بکشین،شاید میخواستم یواشکی بوسش کنم:|

اصن مخاطب خاص بیا بریم... -.

 

 

یــه لـحــظـــه تــصـــور کـــن مـخـــاطــب خــــاص مــــنـــی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

دیـــــــدی چــه لــذتـــی داره؟؟

بــرو حــالـشــو بـبـــر:))))))))))))))))))

نـــفــــره بـعــدی _ _.


منبع : وبلاگ اس ام اس و خنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد