پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک خنده دار ضد دختر جدید 93

اس ام اس خنده دار ضد دختر جدید 93

دختره نوشته:
آهای اقا پسری که قرار بود توی دانشگاه با هم تصادف کنیم و جزوه هات بریزه رو زمین و من جمعشون کنم و بعد عاشقت بشم . . .
.
..
.
میخوام بگم برات ارزوی موفقیت دارم !
منتظر من نباش
من کنکور گند زدم نمیتونم بیام دانشگاه
خدافظ! :|

-----------------------------------  

دخترهای خوب مثل سیب های روی درخت هستند

.

.

.

.

.

.

.

بهترین هایشان در بالاترین نقطه درخت قرار دارند !

و برای به دست آوردنشان . . .

ماشین شاسی بلند می خواد ، کار هر کسی نیست که :|

-----------------------------------  

تفاوت سوال کردن دخترا و پسرا در مورد دوستشون که یه ماشین جدید خریده:

دخترا :-ماشینت چه رنگیه؟ -عروسک چی توش آویزون کردی؟

پسرا :ماشینتو اسپرت کردی؟ میخوایم بریم شمال دویستا سرعتو راحت پر میکنه؟

-----------------------------------

مورد داشتیم دختره تو جمع فامیل گفته
یه مزاحم سیریش دارم دست از سرم برنمیداره
بعد پسر خالش گفته زر نزن فقط یه تک زنگ زدم شماره جدیدم بیفته ،
خودت ۴ روزه پیام میدی :|
دختره از اون به بعد دیگه مورد ایجاد نکرد !

-----------------------------------

به دختره گفتم متولد چه سالی هستی؟

گفت :70

گفتم : چه ماهی؟

گفت : وای مرسی تو هم خیلی ماهی !!!

اﻳﻨﺎ ﺩخترا دنیای عجیبی دارند :|!!!!

-----------------------------------

پسر : کجا میری ؟

دختر : میرم خودکشی کنم

پسر : پس چرا اینقد آرایش کردی ؟

دختر : آخه فردا عکسم تو روزنامه ها چاپ میشه !

-----------------------------------

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻓﺴﺮ
ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ فلاشر ﺩﺭ ﭼﻪ ﻣﻮﺍﻗﻌﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ : ﺗﻮ ﻋﺮﻭﺳﯽ.
ﻧﺨﻨﺪ دختره دیگه دلش عروسی میخاد.

-----------------------------------

دختره 
اسم پروفایلش گذاشته
A10A
؟؟؟
.
.
.
بعد از تحقیقات عظیم محققان دریافتند
اسمش آتنا بوده!!!!!! 
استیون هاوکینگ چنین نبوغی نداره بخدااااا! :||||

-----------------------------------

به سلامتی دخترای قدیم که کدبانو بودن و از پس کارای خونه برمیومدن، صداشونم در نمیومد!
نه دخترای الان که اگه در نوشابه رو باز کنه و دستش زخم بشه!
تو فیسبوکش مینویسه :امروز مرگو با چشام دیدم :|

-----------------------------------

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩﻡ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻩ
ﭘﺮﺳﯿﺪ ﺧﺎﻧﻢ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺮﯾﺪ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ ﺣﺎﻟﺖ ﺫﻭﻕ ﻣﺮﮔﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ :
ﻣﯿﺮﻡ ﺷﺎﻝ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﺑﺨﺮﻡ ! !!!!!!!!!!
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺷﻔﺎ ﺑﺪﯼ ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺰﺍﺭ ﺗﻮﯼ ﺍﻭﻟﻮﯾﺖ :

-----------------------------------

تو ایستگاه اتوبوس بودم کنار یه دختره..
بهش گفتم ببخشید خانوم..
گفت: درد ببخشید، زهر مار ببخشید: |
آدم نباید ازدست شما پسرا آرامش داشته باشه: |..
منم هیچی نگفتم وقتی بلند شد بره با مغز اومد تو زمین: |
خدا شاهده میخواستم بگم بند کفشت بازه!

-----------------------------------

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍ ﺑﺪﺷﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ
.
.
.
. . . . . . . . . . . .
ﺍﯾﺎ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻓﮏ ﮐﺮﺩﯼ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍ
ﺑﺪﺷﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ!!!
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﻣﯿﻤﯿﺮﻥ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺴﺮﺍ ﺑﻌـﻠــــــــــــــــــﻪ
ﺍﯾﻨﺠــــــــــــــــــــــﻮﺭﯾﺎﺱ ﺭﯾﺎ ﻧﺒﺎﺷﻪ : ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﻭﺯﯼ 10 ﺗﺎ ﮐﺸﺘﻪ
ﻧﺪﻡ ﺭﻭﺯﻡ ﺷﺐ ﻧﻤﯿﺸﻪ...
والا

-----------------------------------

ﺣﺮﻓﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻭ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺍﺻﻠﯽ.
OK harjoor rahati :
ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻫﻨﺖ ﺳﺮﻭﯾﺴﻪ
OK eshkal nadare :
ﺩﻫﻨﺖ ﺳﺮﻭﯾﺴﻪ
OK bashe :
ﺩﻫﻨﺖ ﺳﺮﻭﯾﺴﻪ
OK be karet beres :
ﺩﻫﻨﺖ ﺳﺮﻭﯾﺴﻪ
ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭﯼ ﻛﻪ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻣﯿﻜﻨﯿﺪ
OK ﺧﯿﻠﯽ ﻛﻠﻤﻪ ﯼ ﺧﻄﺮﻧﺎﻛﯿﻪ !
ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺩﯾﺪﯾﺪ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮔﻔﺖ
OK ﺳﺮﯾﻊ ﻓﺮﺍﺭ ﻛﻨﯿﺪ

-----------------------------------

دختره اومده تو مغازه دستشو گذاشته رو پفک میگه:آقا از این پـُفکا دارین؟منم گفتم نه عزیزم تموم کردیم! اونم رفت بیرون!رانی هلو وا کنین فشارم افتاده!!

-----------------------------------

بعضی از دخترام هستن با گفتن این جمله والا هر چی زشت تر باشی شانست بیشتره خودشون رو در دسته بدشانسا جا میدن تا از زشتی تبرئه بشن :(((

-----------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد