پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک عاشقانه آذر 93

پیامک عاشقانه آذر 93

 

قسم به خدایی که افریدگار عشق بعد از خدا هیچ کس نمیتونه مثل عشقم تو قلبم باشه

-------------------------------

دستان تو...
گـــــــرم ترین تصمیمی ست که
برای همیشــــــــه گرفته ام...

-------------------------------  

آهای نفس!
نکند یوسف عمرم ، رود از مصر خیالت!
باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی . . .

-------------------------------  

باتمام مدادرنگی های دنیا،به هر زبانی که بدانی یاندانی،خالی از
هرتشبیه واستعاره وایهام،تنها یک
جمله برایت خواهم نوشت:
دوستــــــــــت دارم،خاص ترین
مخاطب خاص دنیا...."

-------------------------------

ایـن روزهـا . . .
نـمـازم را شـکـستـه مـی خـوانـم!
چـهـار فـرسـخ دور افـتـاده ام
از چـشـمـانـت

-------------------------------

زندگی را فقط برای رسیدن به تو میخوام نه برای رسیدن به بهشت

-------------------------------

تو را من دوست خواهم داشت
میان هر شب و روزم
میان آن دم آخر ک خاک گردد هم آغوشم
تو عشق من، چو خون من میان هر رگ و پودم
شدی جاری و می مانی درون ذهن خاموشم
اکر خاکم گرفت در بر، خیالم نیست معشوقم
که عشق و دلبرم بودی به کل عمر محدودم...

-------------------------------

مراقب باش،روزگار هلت میدهد
اما قرار نیست تو بیفتی
اگرخودت را به آسمان گره زده باشی،اوج می گیری
به همین سادگی...
روزهایت پرازآرامش باد

-------------------------------

در خواب، چراغ تا سحر دستم بود / در خواب، کلید هر چه در، دستم بود
زیباتر از این خواب ندیدم خوابی / بیدار شدم، دست تو در دستم بود...!!!

-------------------------------

من نه عاشقم
نه محتاج نگاهی که بلغزد برمن
من خودم هستم وتنهایی
و یک حس غریب
که به صدعشق و حوس می ارزد

-------------------------------

ﻋﺸﻖ ﺭﺍ......
ﺑﺎ ﻫﺮﮐﺲ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻧﮑﻦ ......
ﺻﺒﺮ ﮐﻦ.....
ﺳﺎﻟﻬﺎﯼ ﺳﺎﻝ.....
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ......
ﺗﺎ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﺑﯽ ﮐﻪ ﺭﻧﺞ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ﺑﺨﻮﺍﻧﺪ.....
ﺗﻮﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻧﮓ....
ﻭ ﺻﻮﺭﺕ......
ﻭ ﺑﺪﻧﺖ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ.....
ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺎﺹ ﺑﻮﺩﻥ....
ﻭ ﻣﻌﺮﻓﺘﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ....

-------------------------------

اگه دیدی هر روز به عکسش ذل میزنی.....
اگه دیدی پیاماشو چند بار می خونی......
اگه تا تلفنت زنگ می خوره با خودت می گی یعنی اونه.......
اگه دیدی برای دیدنش همه ی دنیا رو دور می زنی......
-------------------------------

دیگه تمومه اوت شد همه دنیات. عشقت . جونت سفت بچسبش

-------------------------------

فرستنده = خاک پا
گیرنده = نور چشم
دلیل = ارادت
هدف = یاد عزیز
نتیجه = دلتنگی

-------------------------------

به سلامتی عشقم که اولین نفر بود تولدم رو تبریک گفت کور شود هر ان که نتواند ببیند
حسودا دیس لایک میکنند

-------------------------------

هیچ خبری نبود و هیچ مناسبتی، فقط دلم هوایت کرده بود و به خواست دلم امروز برایت اینگونه دعاکردم؛ خدایا! به جزخودت به دیگری محتاجش نکن آمین...!!!

-------------------------------

اولین بودى وتا آخرگرفتارتوأم،
آخرین هستى وازاول وفادارتوأم،
باتوبودن راکسى اندازه من حس نکرد،
هرکجاهستى وباشى بازهم یاد توأم...!!!

-------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد