پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک خنده دار آذر 93

اس ام اس خنده دار جدید آذر 93

 

شما در اد لیست حقیرانه خود چیزی دارید که من در
پروفایل کبریایی خود ندارم
شما دوستی چون من دارید و من چون خود ندارم . . . !
کوفتتان

-------------------------------  

خندیدن به اشتباهاتتان میتواند عمرتان را طولانی کند . . .
شکسپیر
خندیدن به اشتباهات همسرتان میتواند عمرتان را تمام کند . . .
همسر شکسپیر

-------------------------------

یارو دو روزه رفته خارج
عرق رسیدنش هنوز خشک نشده
تو اینترنت یه عکس فرستاده میگه: گرفتیش ؟
میگم :نه! هنوز دانلود نشده
میگه : شِت !!!! اونجا هنوز سرعت اینترنت درست نشده ؟

-------------------------------  

ﺩﺍﺭﻡ به ﺑﭽﻢ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﻨﻢ . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﺟﻮﺭﻩ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﻣﻨﻮ ﺑﭙﯿﭽﻮﻧﻪ ﻃﻔﻠﮏ!

ﺁﺁﺧﯽ ^_^

-------------------------------

ﺑﻌﻀﻴﺎﻡ ﻫﺴﺘﻦ تو گروه مطلبها میبینن وحال میکنن
اما خودشون مطلب ﻧﻤﻴﺰﺍﺭﻥ،
،
،
،
،
.
، ﺍﻳﻨﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭﺍﻧﻲ ﻫﺴﺘﻦ ﻛﻪ ﺗﻮ
ﻣﺠﺎﻟﺲ ﺧﺘﻢ ﺧﺮﻣﺎ ﺭﻭ ﻣﻲ ﺯﻧﻦ ﺑﻪ ﺑﺪﻥ
ﺍﻣﺎ ﻓﺎﺗﺤﻪ
ﻧﻤﻴﺨﻮﻧﻦ ...
ﺧﻮﺑﻲ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭ؟ . ﭼﻪ ﺧﺒﺮ ؟

-------------------------------

استاد دانشگاه داشت برگه یکی از شاگرداشو تصیح میکرد دید نوشته جواب در پشت صفحه!!! رفت پشت صفحه دید نوشته اگه بلد بودم همونجا مینوشتم!!!

-------------------------------

ایرانسل مسیج داده:
کصافط آچقال عوضی..
داداشت روگروگان گرفتیمیاهمین الان توی مسابقهی پیامکی ماشرکت میکنی یاازتیکه های بدنش پازل درست میکنیم.
بچه ها توروخدا کمکم کنین:
سوال:موجودی که هشت پادارد؟
1-
مار
2-
هشت پا.

-------------------------------

حیف نون خفاش می بینه. از خنده غش می کنه.


می گه: تا حالا موش چادری ندیده بودم !

-------------------------------

داشتم با ژاپنیه چت میکردم بهش گفتم سرعت اینترنت شما چه جوریه ؟ گفت : تا مای کامپیوتر بیاد بالا چندتا فیلم دانلود میکنم ؛ مال شما چی ؟ منم گفتم : ما هم تا گوگل بیاد بالا چندتا فیلم می بینیم حوصلمون سر نره!!!

-------------------------------

لیوان آب ماله قدیما بود !

تو این دوره زمونه باید بگید : گوشی دستته بزار زمین بیا کار مهم دارم

-------------------------------

ﺩﺭﻭﻳﺸﻲ ﺭﺍ ﺩﻳﺪﻡ ﺷﺘﺎﺑﺎﻥ ﻣﻴﺪﻭﻳﺪ ...
ﭘﺮﺳﻴﺪﻣﺶ : ﻳــﺎ ﺩﺭﻭﻳﺶ ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﭼُﻨﻴﻦ ﺷﺘﺎﺑﺎﻥ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ﮔﻔﺖ : ﺑﺮﻭ ﮐﻨﺎﺭ ریخت.

-------------------------------

ﻣﺼﺎﺭﻑ ﺟﻌﺒﻪ ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﻣﺼﺮﻑ ﭘﻨﯿﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ :
-
ﺧﻮﺩ ﭘﻨﯿﺮ
-
ﻗﺎﻟﺐ ﯾﺦ
-
ﭘﯿﻤﻮﻧﻪ ﺑﺮﻧﺞ
-
ﺟﺎ ﻗﺮﺻﯽ
-
ﺟﺎ ﺍﺩﻭﯾﻪ ﺍﯼ
-
ﺟﺎ ﻣﺪﺍﺩﯼ
-
ﮐﺎﺳﻪ ﺣﻤﺎﻡ
-
ﺗﻔﺎﻟﻪ ﮔﯿﺮ ﻇﺮﻓﺸﻮﯾﯽ
-
ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﺎﻓﺖ
-
ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺩﺍﺩﻧﺶ ﺑﺎﺯﯾﺎﻓﺖ !!! |:

-------------------------------

تو دوران مدرسه بارون نمیومد
نمیومد
نمیومد
نمیومد
دقیقا وقتی میومد که زنگ ورزشمون بود

-------------------------------

پدری در آخرین لحظات عمر پسرانش را جمع کرد و گفت :تنها یک دست خود را بالا بیاورید، آیا یک دست صدا دارد؟
بچه ها بشکن زدند........ پدر ضایع شد و مرد

-------------------------------

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪ ﻋﺸﻘﺶ ﮔﺮﯾﻪ
ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺭﻓﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭﺵ ﻧﺸﺴﺖ
.
.
.
.
.
.
.

ﺍﺷﮑﺎﺷﻮ ﺑﺎﺩﺳﺘﺶ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﮔﺮﯾﻪ ﻧﮑﻦ
ﺷﺒﯿﻪ ﻣﯿﻤﻮﻥ ﻣﯿﺸﯽ

-------------------------------

محققین سه تا از مهمترین دلایل چاقی ایرانیان را شناسایی کردند:
.
.
.
.
١-بخور حیفه
٢- بخور مفته
٣- بخور تبرکه

-------------------------------

وسط درس خوندن یکی از جزوه ها پا شد رفت.
گفتم کجا می ری؟
گفت زر نزن، تو بخون نیستی.

-------------------------------

نظرات 3 + ارسال نظر
reza چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ http://varzeshonline.blogsky.com

سلام
از دوستان بلاگ اسکای هستم
وقت کردی به من هم سر بزن
اگه افتخار بدین با هم تبادل لینک کنیم

دوستت شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

خووووووووووووووووووووووووووب بود ولی جدیدش کنین همش مال دهه شصته

ّّFFFFFFFFFF چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد