پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس 2015 خنده دار

مطالب خنده دار 93 در وبلاگ جوکستان 1740

حضرت عزراییل را در اورژانس دیدم مشغول CPR بنده خدایی بودند.
گفتم شما وظیفه ات قبض روحه 
الان مشغول احیا هستی ؟ !!!
گفت این بنده خدا هنوز موقع مرگش نرسیده ،
دکترا دارن میکشنش...

 

امروز خیر سرم هوس تن ماهی کردم رفتم خریدم 8000 تومن فکر کنم با این قیمت توش پری دریایی باشه .....

   

جمعه میخواستم اتاقمو جاروبرقی بکشم و کمک کنم،
و در حینش آهنگم گوش کنم.....
پس هندزفری تو گوشم، ولوم بالا
و شروع کردم با جدیت تمام جارو کشیدن؛
بعد ۵ دقیقه مامانم زد رو شونم!
هندزفری رو در آوردم گفتم؛
جانم مامان؟؟
گفت لااقل جارو رو روشن کن!!!!


ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﻪ ﺷﺪﻩ 192 ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ
.
.
.
.
.
.
.
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ،
ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﻬﻢ ﻧﻤﯿﮕﻪ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ:l
فک کنم خانواده پول لازمن

 

 

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﺯﻧﻪ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ
ﻋﯿﻦ ﺍﺑﺮ ﺑﻬﺎﺭ داشت ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩ
ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ؟
ﮔﻔﺖ: ﻫﯿﭽﯽ ﻣﺮﺩﺍ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﺧﺎﺋﻦ ﻭ ﻋﻮﺿﻴﻦ!
ﮔﻔﺘﻢ ﭼﺮﺍ؟
ﮔﻔﺖ: ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮﻡ ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﻣﻦ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺎﻻ ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﯿﺎﻥ ﺑﻪ ﺷﻮﻫﺮﻡ ﺑﮕﻦ....
ﺍﺻﻦ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﺑﻐﺾ ﮔﻠﻤﻮ ﮔﺮﻓﺖ!
ﺧﺪﺍ ﺻﺒﺮﺵ ﺑﺪﻩ ﻃﻔﻠﯽ ﺑﯽ ﮔﻨﺎﻩ ﺑﻮﺩ! :|

 

 

دلم واسه نسل های بعدمیسوزه....
بایه مشت پدربزرگ ابرو برداشته چیکار میکنن

 

 

من هر چی ملکه ذهنم میشه
.
.
.
.
.
.
.
پادشاه ذهنم میاد مخشو میزنه! :|
دلیل عدم موفقیتم تو زندگیم همینه!

 

 

اگر یخچالا اهل تلافی بودن، وقتی خواب بودیم هرنیم‌ساعت میومدن بیدارمون میکردن میپرسیدن: جدید چه خبر؟
خوشبختانه اون بزرگواران از اهالی گذشت هستن

 

سوار ترن هوایی شده بودم . بعد یه زنه افتاده بود کنارم ..
حالا داشته باشین از ترس هول کرده بود ٬ چی میگفت!
- یا حسین مجید
- یا قرآن مظلوم
- یا امام ابلفضل
- یا پونزده معصوم
ینی به زور خودمو کنترل کرده بودم از خنده پرت نشم پایین

 

 

کتری مثل مادر شوهره مدام در حال جوشیدن!
عروس مثل قوریه که با جوشیدن کتری اونم کم کم داغ میشه!
پسر مثل استکانه نصفشو کتری و نصفشو قوری پر میکنه!
خواهر شوهرم مثل قاشق چای خوریه میاد به هم میزنه و میره :)))

 

 

زندگی به من آموخت:

تنها چیزی که با مرور زمان درست میشود، ترشی است

بقیه چیزا با پول همون لحظه درست میشه

 

ﯾﻬﻮﯾﯽ ﻫﻮﺱ ﺳﻮﺷﯽ ﮐﺮﺩﻡ :||
.
.
.
.
.
.
.
ﻓﻘﻂ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ :|

جدیدترین ها
نظرات 2 + ارسال نظر
داداش دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:48 ب.ظ http://raouf7.blogsky.com

سلام دوست من من ترفتار شما هستم و تازگی ها یک وبلاگ باز کردم به ادرس http://raouf7.blogsky.com حالا میشه منو در قسمت دوستان من بگذاری من شما رو در قسمت پیوند ها قرار دادم حالا خود دانی تا چهار شنه صبر می کنم که منو در سایتت قرار دهی اکه قرار ندهی من شما دوست عزیز رو از قسمت پیوند ها بر می دارم

سید علی شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام ممنون خیلی باهال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد