پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

داستان های شنیدنی

چند داستان کوتاه و شنیدنی

روزی مردی هنگام کوه نوردی پایش لغزید ، ولی خوشبختانه توانست به شاخه ای بچسبد و خود را نگه دارد همچنان که شاخه را محکم گرفته بود ، نگاهی به زیر پایش ، به دره ای به عمق 500 متر کرد
نگاهی به بالا انداخت و حساب کرد تا بالا ی کوه فقط 10 متر فاصله است .نفس زنان فریاد زد :
«
کمک ، کمک ! کسی آن بالا نیست ؟ کمک ! » غرشی به گوش رسید : « من اینجا هستم ، اگر من را باور کنی نجاتت می دهم .» مرد فریاد کنان گفت : « باور می کنم ! تو را باور می کنم ! »صدا گفت : « اگر من را قبول داری شاخه را رها کن تا تو را نجات دهم .» جوان به شنیدن آنچه صدا گفته بود دوباره به زیر پای خود نگریست و به دیدن آن دره ژرف ، دوباره بالا را نگاه کرد و فریاد زد :
«
کس دیگری آن بالا نیست ! ؟ »

ادامه مطلب ...

اس بامزه و توپ

مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم ، مرگ آن است که در خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم.

اس ام اس گوگوش        موبایل 09350007383


سعی کن دست دادنت مثل یک قرارداد امضا باشه و اعتبار داشته باشه.

اس ام اس بدون نام        موبایل 09350009190


ببخشید اشتباهی اس ام اس فرستادم خواستم به گل فروشی بفرستم به خود گل فرستادم

اس ام اس بدون نام        موبایل 09350000743

ادامه مطلب ...

اس ام اس های بامزه و خنده دار

غضنفر میره خرش رو بفروشه یه لحظه غافل میشه میبینه خره داره پول میشمره.

اس ام اس بدون نام        موبایل 09350002977

به غضنفر میگن شنیدیم آدم شدی میگه نامردا شایع کردند

اس ام اس بدون نام        موبایل 09350002977

ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری جدید

قورباغه دهن گشاد بوست کنه ولی اس ام اس تکراری نخونی

اس ام اس بدون نام        موبایل 09350004012

با اینکه سیم کارتمون اعتباریه ولی معرفتمون دایمییه!!

اس ام اس محمدرضا        موبایل 09350000743

خیلی دلم میخواد برات بمیرم ولی خودت میدونی پهلوانان هرگز نمیمیرند..

اس ام اس محمدرضا        موبایل 09350000743

در کوچه های عشق دنبال تو می گشتم ، حقیقت شب بود ، ترسیدم ، برگشتم!

اس ام اس بدون نام        موبایل 09370005028

گل نچینید ، مراقب بچه ها هم باشید تا گل ها را نچینند ، شهردار نیستم فقط نگران خودم هستم....

اس ام اس بدون نام        موبایل 09370005028

میدونستی بی مغزها سکته مغزی نمی کنند؟ واقعا خوش به حالت!!!

اس ام اس بدون نام        موبایل 09380004923

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه زیبا

سری دارم که سامانش تو هستی ، غمی دارم که پایانش تو هستی

اس ام اس علی        موبایل 09370892597

Gham+cheshm=ashk
Tanhaie+tariki=man
Eshgh+mehr=to
Pas:(man)-(to)=marg!!!

09130004834 موبایل        ستاره اس ام اس

دیگه رو خاک وجودم ، نه گلی هست نه درختی / لحظه های بی تو بودن میگذره ، اما به سختی

اس ام اس مینا        موبایل 09360008097

بهترین روزهای من روز دیدارته / تنهام نزار ای نازنین این دل گرفتارته

اس ام اس مینا        موبایل 09360008097

ادامه مطلب ...

لطیفه انگلیسی

Napoleon

A young medical student was interviewing patients on the psychiatric ward.
“And who are you, sir?” He asked a man with a paper hat on sideways.
“I’m Napoleon!” He replied proudly.
“Who told you that you were Napoleon?” The student asked.
“God did!” He proclaimed.
Just then, a voice piped up from the back of the room, “I did not!”

ناپلئون

یک دانشجوی جوان رشته پزشکی در حال مصاحبه با بیماران بخش روانی یک بیمارستان بود.
او از یک مرد که کلاهی کاغذی را به پهلو بر روی سر گذاشته بود پرسید: «و شما آقا! چه کسی هستید؟» بیمار با افتخار پاسخ داد: «من ناپلئون هستم!»
دانشجو پرسید: «چه کسی به شما گفته که شما ناپلئون هستید؟»
بیمار اعلام کرد: «خدا گفته!»
درست همان لحظه یک صدا از انتهای اتاق بلند شد: «من نگفتم!»

اس ام اس های انگلیسی

طنز های انگلیسی

اس ام اس انگلیسی عاشقانه

Believe me, you are the one,
Whom my heart finds,
Whom my mind reminds me of,
Whom my destiny wants,
Whom I love the most.

به من اطمینان داشته باش ، تو تنها کسی هستی که ،
قلبم آن را پیدا کرد ،
که فکر و ذهنم یاد تو را در من زنده کرد
که سرنوشت این طور برای من میخواست.
که من عاشق بهترین ها شوم.

i love the ‘y’
i love the ‘o’
i love the ‘u’
put them together
and i love ‘you’

من y رو دوست دارم
من O رو دوست دارم
من U رو دوست دارم
حالا اینارو کنار هم بزار چی میشه؟
دوستت دارم

ادامه مطلب ...