پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

مانکن پاساژ

تو پاساژ راه میرفتم که یهوخوردم به یه نفرو افتادزمین..


 سریع رفتم بلندش کردم و گفتم: واقعا عذرخواهى میکنم!


وقتى دستشو گرفتم دیدم طرف مانکن جلوى مغازه است..


اطرافمو که نگاه کردم دیدم یه یارو داره بهم نگاه میکنه و یه لبخند تمسخر هم رو لباشه!


 


بهش گفتم:خنده داره؟خب من فکر کردم آدمه!

اما یارو چیزى نگفت!

 

خوب که دقت کردم دیدم اونم یه مانکن دیگست!


خیلی حالم بده.. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد