پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک سرکاری 2011

نمی دونم خواب دیدم به تو پیامک دادم ، خواب بودم به تو پیامک دادم ، از خواب پا شدم به تو پیامک دادم ، تو خواب بودی به تو پیامک دادم ، مرض داشتم تو خواب به تو پیامک دادم ، تو مرض داشتی نصف شب پیامک منو خوندی ، الان تو خواب دارم می نویسم ، یا تو داری خواب می بینی به تو پیامک دادم ، بی خیال بابا!

فرستنده : 9234***0938

************************************

مثل شقایق زندگی کن کوتاه اما زیبا ، مثل پرستو کوچ کن اما هدفمند ، مثل پروانه بمیر دردناک اما با عشق ، مثل گوسفند بع بع کن بلند اما شمرده و خوانا.

فرستنده : 7989***0937

************************************

اگه پیام نمی دی زنگ بزن ، زنگ نمی زنی سر بزن ، اگه سر نمی زنی در بزن فرار کن.

************************************

برای دیدن آرشیو کامل پیامک های سرکاری بر روی لینک پیامک سرکاری کلیک کنید!

برای دیدن آرشیو کامل پیامک های خنده دار بر روی لینک پیامک خنده دار کلیک کنید!

اس ام اس عشقولانه باحال

نصف قلبم مال تو ، نصف دیگش فدای تو.

************************************

عشق آن است که هزار دل به یک یار دهی نه یک دل به هزار یار دهی.

************************************

قسم به تین و عنکبوت ، به مرغ باغ ملکوت ، از ته دل برات بگم دنیا فدای تار موت.

فرستنده : 1848***0937

************************************

فقط یلدا نیست که طولانی ترین شب سال است تمام شبهای بی تو یلداست...

فرستنده : مسعود 4280***0937

************************************

زندگی مثل بازی پینگ پنگ میمونه ، تا کسی طرف مقابلت نباشه (عشق) نمی تونی ازش لذت ببری.

فرستنده : مسعود 4280***0937

************************************

میای کلاغ پر بازی کنیم؟
روزهای بی تو بودن ( پر )
فکر بی تو بودن ( پر )
دوست داشتن کسی جز تو (پر)
عشق کسی جز تو در سرم (پر)
گلم فقط تو نپر.

فرستنده : سعید 3418***0937

************************************

شب درویش اگر در غم نان می گذرد ، روز من هم ز غم دوری تو می گذرد.

فرستنده : 8762***0935

************************************

از شروع نفس های حضرت آدم تا آخرین نفسهای آخرین آدم دوستت دارم!

فرستنده : تبسم 1926***0938

************************************

خدا کنه تو خورشید بشی و من زمین تا سالی یکبار دور خودم و 365 بار دور تو بگردم.

" با قلبی از عشق ، با خطی از حریر محبت"
بر روی یک برگ کهنه از یاس مینویسم دوستت دارم.

فرستنده : 4113***0938

************************************

بوسه را دوست دارم نه از هرکس ، پرنده را دوست دارم نه در قفس ، عشق را دوست دارم نه در هوس ، تو را دوست دارم تا آخرین نفس.

فرستنده : 6783***0938

اس ام اس خنده دار مخصوص امتحانات

اس ام اس جدید و خنده دار مخصوص امتحانات

این منم ، تازه از سر جلسه امتحان بلند شدم ، همه چیز عادیه ، این رازیه که فقط استادم میدونه ، هیچ چیز غیرطبیعی نمی بینید ......
پوشک محافظ دانشجویان ، ایزی لایف. مخصوص امتحانات!

فرستنده :7715***0912

************************************

در زندگی مثل زودپز باش وقتی جوش آوردی در کمال آرامش سوت بزن.

فرستنده : مسعود 4280***0937

************************************

مراحل طول عمر یک زیرشلواری میان خسیس ها :
زیرشلواری > شلوارک > شورت > دمکنی > دستگیره > دستمال جیبی > گردگیر > نخ دندان

فرستنده : 6230***0936

************************************

از یه گربه می پرسن مدرکت چیه ؟ میگه : پی شی دانشگاهی!

************************************

برای دیدن آرشیو کامل اس ام اس های سرکاری بر روی لینک اس ام اس سرکاری کلیک کنید!

برای دیدن آرشیو کامل اس ام اس های خنده دار بر روی لینک اس ام اس خنده دار کلیک کنید!

اس امس جدید

لوتیان را مرام است و عاشقان را کلام. و تو در یک کلام عند مرامی بامرام!

فرستنده : 7695***0936

************************************

بازگرد شادی آن روزهایم بازگرد ، بازگرد ای خاطرات کودکی ، بر سوار اسب های چوبکی ، خاطرات کودکی زیباترند ، همکلاسی های من یادم کنید ، ای دبستانی ترین احساس من ، بازگرد این مشقها را خط بزن.

فرستنده : 0428***0918

************************************

عشق یعنی شب نشینی با خدا * گفتگو با ناله اما بی صدا * عشق پرتاب گلی از سوی دوست * هر کجا باشم دلم همراه اوست.

فرستنده : 5253***0937

ادامه مطلب ...

عکس خنده دار 2011

کی جرات داره بره دستشویی  

 

عکس خنده دار 2011

 

ادامه مطلب ...

جواب های جالب و خواندنی دانش آموزان در درس فیزیک 1 دبیرستان

در ورقه امتحانی فیزیک 1 خرداد 85 بعضی دانش آموزان اینطور به سوالات پاسخ دادند.

تمام نوشته زیر عینا کلماتی است که در برگه های دانش آموزان دیده شده است 

1 - تعادل گرمایی را تعریف کنید؟

پاسخ جالب و خواندنی از دانش آموزشماره 1:

تعادل گرمایی یعنی اینکه در مواقعی که به جسمی گرما دهیم ،تا مقداری که آن جسم خراب یا زوب نشود میتوان گفت تعادل گرمایی دارد.

پاسخ جالب و خواندنی از دانش آموزشماره 2:

تعادل گرمایی بین زمین و خورشید را تعادل گرمایی می گویند.

پاسخ جالب و خواندنی از دانش آموزشماره 3:

گرما نه خود بخود بوجود می آید و نه خود بخود از بین میرود که به این عمل تعادل گرمایی می گویند.

پاسخ جالب و خواندنی از دانش آموزشماره 4:

انرزی که باعث صرف شدن گرما می شود.

ادامه مطلب ...

شعر خنده دار جشن عروسی

شعر خنده دار مخصوص جشن عروسی

بر شکم صابون زده آماده سازیدش قشنگ / معده را از هر غذا و میوه ای عاری کنید

تا مفصل توی آن جشن عزیز و باشکوه / با غذا و میوه آن جشن افطاری کنید

البته خیلی نباید هول و پرخور بود ها / پیش فامیل مقابل آبروداری کنید

موقع کادو خریدن چرب باشد کادوتان / پس حذر از تابلو و ساعات دیواری کنید


ادامه مطلب ...