پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس سرکاری توپ

این هم چند تا اس ام اس سرکاری جدید


یکم لبخندیکی از عکساتو یادگاری بده، می خوام بذارم لب قندون بچه به قند دست نزنه

یک نظر سنجی در مورد سریال اغما نشان داد که تنها شیطان است که میتواند سر مخابرات کلاه بذارد …!!!

سلام،

دیروز رفتم دکترگفت اس ام اس خونم کم شده!میتونی برام کاری کنی؟

O
< >
\/

چیه؟ دلم خواسته الکی اینجا وایسم..

اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و دست و پا میزنه،فکر نکن که با چیزی زدنش،یا داره میمیره !!

اون داره به قیافت میخنده..

یک باب خانه در نیاوران به مساحت 450 مترمفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی…

به خدا خوشبختی نمیاره، برگرد سر خونه زندگیت..

اس ام اس  sms ، پیامک سرکاری جدید ، سایت جک و خنده

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 ب.ظ

ممنون از شما که موجب خنده من شدید.

علیرضا جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.cloobsms.persianblog.ir/

www.cloobsms.persianblog.ir/
سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و جالبی داری
یه سری هم به کلوپ sms باز ها بزن

راستی اگه خواستی من خوشحال میشم که با شما تبادل لینک کنم
www.cloobsms.persianblog.ir/

اشکان یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.gameover4ever.blogfa.com

سلام زیبابودخوشحال میشم به منم سربزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد