پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس love

تل متل لالایی ، گلم چه بی وفایی ، عزیز دل من کجایی ، دوست دارم خدایی

 

اگه میخوای بدونی چند تا دوست دارم،انگشتتو بذاررو نبضت....دیدی؟دوست داشتنم تمومی نداره

 

هنوز در پی جراح زبر دستی میگردم که سرنوشت مرا به تو پیوند بزند

 

امروز رفتم دکتر، گفت رگهای قلبت بسته شده...
شرمنده، دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست!

 

 

 باغ خوبه ، نه بی گل

چشم خوبه ، نه بی نور

دوست خوبه ، نه بی وفا

زندگی خوبه ، نه بی صفا

عشق خوبه ، نه بی معشوق

من خوبم ، نه بی تو !

 

 

ازش پرسیدم چه قدر منو دوست داری؟ گفت: به اندازه جوهر خودکارم. گفتم: خیلی نامردی چون جوهر خودکارت یه روز تموم می شه لبخند زد و گفت: خودکار من اصلا جوهر نداره.

 

 

 

یه دختر کوری تو این دنیای نامرد زندگی میکرد .این دختره یه دوست پسری داشت که عاشقه اون بود.دختره همیشه می گفت اگه من چشمامو داشتم و بینا بودم همیشه با اون می موندم یه روز یکی پیدا شد که به اون دختر چشماشو بده. وقتی که دختره بینا شد دید که دوست پسرش کوره. بهش گفت من دیگه تو رو نمی خوام برو. پسره با ناراحتی رفت و یه لبخند تلخ بهش زد و گفت :مراقب چشمای من باش

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عباس سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:13 ق.ظ http://ashpaziy.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز من به تازگی وبلاگی ساخته ام و برای بالا بردن امار بازدیدگانم به تبادل لینک با سایتها و وبلاگهای دیگر مشغولم وخوشحال می شم که با شما هم تبدل لینک کنم در صورت قبول خواهش من کمترین من را با نام
عنوان وبلاگ: ۞۞۞بزرگترین وبلاگ اموزش طبخ انواع غذاهای ایرانی و خارجی ۞۞۞

لینک کنید
باتشکر یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد