پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جوک خنده دار

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را
قلم گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این بار غم را

--------------------------------------

پاییز را دوست دارم چون فصل غم است غم را دوست دارم چون گریه دل است دل را دوست دارم چون

عشق را به من آموخت عشق را دوست دارم چون تو را دوست دارم چون تو را دوست دارم!!

--------------------------------------

کشاورز پیر در کنار گاو آهن فرسوده اش ایستاده بود و به مزرعه ی شخم نخورده اش می نگریست و همچنان منتظر بود..

.

.

چون گاوش داشت اس ام اس می خوند.

--------------------------------------

خدایا به هر که دوست داری بیاموز کهsms   9 تومنه،
به هر که بیشتر دوست می داری بیاموز ارزش دوست بیشتر از 9 تومنه

--------------------------------------

همه به زخم هایشان دستمال می بندند .

.

.

.

.

ولی من به تو دل بسته ام

زنگ در خونه تم ..هر کی تو رو بخواد اول باید منو بزنه.

--------------------------------------

اهداء اس‌ام‌اس، اهداء زندگی است، هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!

نظرات 3 + ارسال نظر
bia2ims پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.cn3shop.com/?ref=bia2ims

امروزه اینترنت به یکی از بزرگترین منابع کسب درآمد در جهان مبدل شده است
ما این امکان را برای شما نیز فراهم کرده ایم
با ما به آرزوهای خود لبخند بزنید
صد در صد تضمینی
آموزش جامع و گام به گام تجارت الکترونیک، تحت معتبرترین متدها Network Business و
Successful Business
خرجش فقط 20000 تومنه

مینا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ق.ظ

عاااااالیه! مرسی عزیزم.

مینا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام . هر کجا اسم منو دیدی (تو نظر ها) بدون اون خودمم .
تا یادم نرفته بگم خیلی وبلاگ خوبی داری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد