پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس تولد انگلیسی

if kisses were rain id send u showers,

if fun was time id send u hrs,

if u needed a friend id send u me!

*Happy Birthday To You Sweetheart*

---------------------------------------------------

SUN LIKES THE SUNDAY

MOON LIKES THE MONDAY

BUT I LIKES ONEDAY

 THATS YOUR BIRTHDAY

---------------------------------------------------

I’m so blessed 2 have a friend like u

This comes with many

Loving thoughts & warm wishes

I send 2 u,

May ur day be filled with laughter

On this ur special day & may the finest things

In life always come

Ur way happy birthday!

---------------------------------------------------

Flying papers,

multi colours of balloon,

delicated blossom,

fantastic people,

love and laughter.

What it describes? HAPPY BIRTHDAY.?

---------------------------------------------------

How do you expect me

to remember your birthday,

when you never look any older?

---------------------------------------------------

One day sky was crying.

I ask him why are you

crying today.

He told me i have lost my

beautiful start.

It was a day when you were born.

“HAPPY BIRTHDAY

---------------------------------------------------

You were crying when u were born

while evrybody was laughing there

As u live 2 blow a thousand candles,

live ur life humbly so that

u would b the one laughing when u die

and everybody else would be crying.

Happy Birthday

--------------------------------------------

دوستان عزیز این اس ام اس ها رو خودم ترجمه کردم اگه اشتباهی تو ترجمه شون بود تو قسمت نظرات بگین تا اصلاحش کنم...

--------------------------------------------

اگه بوسه باران بود من برای تو رگبار می فرستادم
اگه شادی برای تو زمان داشت من برای تو ساعت می فرستادم.
اگه تو به یه دوست خوب احتیاج داشتی من خودم رو برات می فرستادم.
* تولدت مبارک عزیزم*

--------------------------------------------

خورشید یکشنبه را دوست دارد.
ماه دوشنبه را دوست دارد.
اما من یک روز را دوست دارم.
و آن روز تولد توست.

--------------------------------------------

من خیلی خوشبختم که دوستی مثل تو دارم.
تمام افکار عاشقانه و آرزوهای گرمم را برای تو می فرستم.
امیدوارم در این روز خاص روزت سراسر شادی و
خنده باشد.
امیدوارم در زندگی بهترین ها پیش روی تو بیاید.
تولدت مبارک

--------------------------------------------

نوشته هایم پرواز میکنند.
بادبادک ها در این روز رنگی میشود.
گل ها شکوفه می دهند.
مردم خارق العاده میشوند.
همه چیز همراه با عشق و لبخند می شود.
این ها توصیف چه روزی است؟
تولدت مبارک

--------------------------------------------

چطور از من انتظار داری تولدت رو به یاد بیارم
در صورتی که هر روز جوان تر به نظر می رسی!!!!


--------------------------------------------

یک روز آسمان گریه می کرد.
من از او پرسیدم که چرا گریه می کنی؟
او به من گفت که زیباترین شروع ام را از دست دادم
و آن روز ، روزی بود که تو متولد شدی.
تولدت مبارک

--------------------------------------------

وقتی به دنیا اومدی تو گریه می کردی در حالی که همه کسانی که اونجا بودند می خندیدند و برای شروع شدن زندگیت هزاران شمع روشن کردند ،
بنابراین در زندگی با تواضع و فروتنی زندگی کن تا هنگام مرگت بخندی در حالی که مردم دیگه گریه می کنند.
تولدت مبارک

 --------------------------------------------

اس ام اس تبریک روز تولد ، اس ام اس تولد ، شعر روز تولد ، اس ام اس تولد فارسی ، شعر خنده دار برای تبریک تولد

پیام تولد انگلیسی با معنی فارسی ، پیامک تولد انگلیسی با ترجمه فارسی ، sms تولد انگلیسی با معنی فارسی ، مسیج تولد انگلیسی با ترجمه فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد