پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس 2010

اس ام اس های ارسالی سمیه

اس ام اس 2010 :

خبرت هست که از خودت بی خبری / به خدا خوب تر از خوب تر از خوبتری.

.

.

.

اس ام اس 2010 :

چشم اگر مستی کند از کاسه بیرونش کنم / دوست اگر دوستی کند صدجان قربانش کنم.

.

.

.

اس ام اس 2010 :

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند / چون به خلوت می رسند آن کار دیگر می کنند.

.

.

.

اس ام اس 2010 :

در دایره قسمت ما نقطه ی تسلیمیم / حکم آنچه تو فرمایی لطف آنچه تو اندیشی.

.

.

.

اس ام اس 2010 :

من از طرز نگاه تو امید مبهمی دارم ، نگاهت را مگیر از من که با آن عالمی دارم.

.

.

.

اس ام اس 2010 :

تا که بودیم نبودیم کسی کشت ما را غم بی هم نفسی / تا که رفتیم همه یار شدند خوفته ایم و همه بیدار شدند.

.

.

.

اس ام اس 2010 :

باران را بهانه کردم و گریستم / تا که نداند گرفتار کیستم.

.

.

.

اس ام اس 2010 :

من غریبه ی دیروز و آشنای امروز و فراموش شده ی فردا ، پس در آشنایی امروز می نگرم تا در فراموشی فردا یادم کنی.

.

.

.

اس ام اس 2010 :

عاشقی جرم قشنگی است به انکارش مکوش.

.

.

.

اس ام اس 2010 :

ساقه شکستن رسم طوفان است تو نسیم باش و نوازش کن.

.

.

.

اس ام اس 2010 :

دوستان باوفا سایه گستر لحظه های تلخ و شیرین روزگارند ، سایه ات برقرار.

.

.

.

اس ام اس 2010 :

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت / در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت / خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد / طعنه ای به این خانه تنها زد و رفت.

.

.

.

اس ام اس 2010 :

صبرکردن دردناک است و فراموش کردن دردناکتر ولی از این دو دردناکتر این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش؟!

.

.

.

اس ام اس 2010 :

لحظه ها را گذراندیم تا به خوشبختی برسیم غافل از اینکه خوشبختی درهمان لحظه هایی بود که گذشت.

.

.

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا از تبریز پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ق.ظ

سلام اقا محمود .منو شناختین .من مینا هستم .بدونین سایتتون عالیه . شما پسر خیلی خوبی هستین از هر نظر. امیدوارم جوک هام براتون جالب باشه. دوستتدارم

مینا از تبریز (مینا ذاکر) پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ق.ظ

سایتتون عالیه . حرف نداره . من عاشق سایتتونم . امیدوارم موفق باشی.

mina az tabriz پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ق.ظ

salam خوبی؟ منو شناختی؟ سایت خیلی عالی داری . متشکرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مینا ذاکر پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:26 ب.ظ

چون دوستتون دارم هی نظر خواهم داد. شما هم برام جوابی بزارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد