پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس رمانتیک

اس ام اس رمانتیک و عاشقانه 

 

اس ام اس رمانتیک 

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ، ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی.

.

.

اگر با گریه دریایی بسازم ، اگر با خنده رویایی بسازم ، اگر خنده شود در من فراموش ، اگر گریه شود با من هم آغوش ، تو را هرگز نخواهم کرد فراموش.

.

.

به تو عادت کردم مثل گلبرگی به شبنم / مثل گلبرگی به شبنم / مثل مجروحی به مرهم / مثل صحرایی به نم نم / مثل یک تشنه به زمزم / مثل تنهایی به همدم.

فرستنده : آرمان 09375820816

.

.

غروب غمت را با هر قیمتی خریدارم چون شادیت را از ته دل دوست دارم.

.

.

عمر من در در عشق خوبان  سر رسید موی من از ناز خوبان شد سفید ناز کردن بر من از دیوانگیست صید من چون صید مرغ خانگیست من چه دارم کز تو پنهانش کنم جان تقاضا کن که قربانت کنم.

.

.

همه در اندیشه ی یک پروازند من به پرواز نمی اندیشم،به تو می اندیشم.

.

.

آرام بخوان چون آهسته نوشتم بی پروا بخوان چون تنها نوشتم از دل بخوان چون با دل نوشتم.

دوستت دارم

.

.

هنوز هم زمستون به یادت بهاره / تو قلبم کسی جز تو جایئ نداره / صدای دلم ناسازگاره / سکوتم به جز تو صدایی نداره / عزیزم تو اولین کسی هستی که عشقش در قلبم متولد شد و تولد عشق تو در بهار را تا پایان حیات بشر به کما خواهم برد.

.

.

من غم را در شب ، شب را در سکوت ، سکوت را در تنهایی و تنهایی را بخاطر فکر کردن به تو دوست دارم.

.

.

اگه دستام خالی باشه ، اگه باشم عاشق تو / غیر دل ، چیزی ندارم که بدونم لایق تو

فرستنده : مینا 09360008097

.

.

همه شب صورت خود را به خدا خواهم کرد ، از خدا خواهش دیدار تورا خواهم کرد تا که جان دارم و بر سینه نفس می آید ، بر تو و عشق تو ای دوست وفا خواهم کرد.

فرستنده : احمد 09170007088

.

.

به زندانی گفتند از تو تنهاتر کیست؟ گفت : کسی که دلش زندانی دیگریست!

فرستنده : آرمان 09370000816

.

.

رو به قبله می نشینم ، خسته با حال عجیبی ، از ته دل می نویسم : انت فی قلبی حبیبی

.

.

تو بشو ساحل قلبم من میشم ماهی مرده ، تا بگن ماهی از عشق ساحل مرد.

فرستنده : عبدالله 09380003064

.

.

غریبانه ترین لحظات چشمهایم را به تو میبخشم تا به یکرنگی من شک نکنی.

فرستنده : سمین 09350003115

.

.

زندگی مثل بازی قایم موشک میمونه ، تو چشم میزاری من قایم میشم تو یکی دیگه رو پیدا میکنی من گم میشم.

فرستنده : ایمان از شیراز 09360000597

.

.

گاهی وقتها سکوت فریاد دوست داشتن است. گرچه ساکتم ولی به یادتم!

فرستنده : 09370000487

.

.

من زیر باران با چشمام یه آرزو ساخته بودم ، واسه دوباره دیدنت زندگیمو باخته بودم ، یا آرزومو پس بده یا با یه بار دیدنت به زندگیم نفس بده.

فرستنده : افشین سرفراز

.

.

ارزش بودنت را همیشه از اندیشه یک لحظه نبودنت میتوان فهمید!

فرستنده : 09360001320

.

.

قشنگ ترین نگاهم را برای تو کنار گذاشتم تا بدانی با تمام وجودم منتظر دیدارتم.

فرستنده : آرمان 09375820816

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد