پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه 89

اگه با دیدن من غم تو دلت جون میگیره ، پس میمیرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره ، اگه با بودن من باغ تو ویرونه میشه ، میرم اما میدونم دل بی تو دیوونه میشه.

فرستنده : آرمان از لردگان 0816***0937

.

.

محبوب من یک پل بزن از چشم خود تا چشم من ، تا یک سبد احساس را تقدیم چشمانت کنم.

فرستنده : 2907***0938

.

.

نبض قلبم در فراقت بیقراری میکند / در هوای دیدنت لحظه شماری میکند.

فرستنده : آرمان 0816***0937

.

.

قلب من عاشق ترین بود  ، فرق من با تو همین بود.

فرستنده : 1334***0915

.

.

توی زندون عشق تو اون قدر شلوغ می کنم و زندون رو به هم می زنم که مجبور بشی منو بزاری تو انفرادی قلبت

.

.

زندگی عشق است عشق افسانه نیست ، آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست ، عشق آن نیست که کنارش باشی ، عشق آن است که بیادش باشی.

فرستنده : آرمان 0816***0937

.

.

عشق با روح شقایق زیباست. عشق با حسرت عاشق زیباست. عشق با نبض دقایق زیباست. عشق در حسرت دیدار تو زیباست.

فرستنده : آرمان 0816***0937

.

.

ای که یاد تو در آتش شب می سوزم ، یادمن کن که به یادت همه شب می سوزم.

فرستنده : 2867***0919

.

.

امروز رفتم دکتر گفت رگهای قلبت بسته شده شرمنده دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست.

فرستنده : 2245***0937

.

.

یادداشت : به او بگویید دوستش دارم. به او که گل همیشه بهار من است. به او که قشنگترین بهانه برای بودن من است. به او که عشق جاودانه من است. عزیزم دوست دارم.

فرستنده : آرمان 0816***0937

.

.

کی دوست داره ؟ هیچکس / کی برات میمیره ؟ هیچکس / کی دیوونته ؟ هیچکس / کی فدات میشه؟ هیچکس / میدونی من کیم ؟ همون هیچکس.

فرستنده : 5519***0938

.

.

یه کاسه شراب باشد ، من باشم و تو ، تو از لب کاسه بنوش و من از لب تو!

فرستنده : 8362***0938

.

.

اگه دیدی تو قلبت دود بلندمیشه نترس اون منم که معتاد معرفتت شدم.

فرستنده : 7649***0937

.

.

اگه یه روز با تیر غم به قلبم بزنی، تویی که می میری!چون همیشه در قلب منی

.

.

عشق مثل آب میمونه.....که میتونی توی دستت قایمش کنی..آخرش یه روز دستت رو باز میکنی میبینی نیست... قطره قطره چکیده بی انکه بفهمی.. اما دستت پر از خاطره است

نظرات 3 + ارسال نظر
.:درگاه تخصصی مهندسی دریا:. جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://marine-eng.blogfa.com

دوست عزیز سلام
******************
برای حمایت از فضای علمی مجازی کشور آدرس زیر را در وب خود لینک کرده و برای فعالسازی یکمرتبه روی آن کلیک کنید.


http://marine-eng.blogfa.com


باتشکر

ساسان م جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنون میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.
اگر نظرت مثبت بود، توی جشنواره وبلاگهای بانکی به من رای بده. سپاسگزارم.

حسن سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.pool118l.mihanblog.com

با سلام
وب قشنگی داری

من تمایل دارم وبلاگ شما رو بخرم
اگر مایل بودید قیمت رو به من اطلاع بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد