پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس کریسمس 2011

اس ام اس های تبریک کریسمس 

 

If one night you wake up and a big fat man is trying to put you in a sack please don’t be afraid .
because I told santa all I want for Christmas is you.

اگه یه شب بیدار شدی و دیدی یه مرد چاق و گنده داره تورو توی کیسش میزاره نگران نشو.
چون من از بابانوئل تورو واسه کریسمس خواستم! 

.

.

Christmas gift may be many things. Or it may a few for you , the joy ; is each new toy ; for me It's watching u.

هدیه کریسمس میتونه خیلی چیزا باشه. میتونه چیز خاصی هم نباشه ، برای تو هر اسباب بازی جدیدی میتونه لذت آور باشه و برای من دیدن تو!

.

.

Joy resounds in the heart of those who believe in the miracle of Christmas.
wishing you all the peace , joy and Love of the season.

انعکاس صدای خوشی ها در قلب کسانی ست که به واقیعت کریسمس اعتقاد دارند.
در این فصل برایت صلح ، لذت و عشق آرزو میکنم.

.

.

Can I have your picture.
.
.
so santa knows exactly what to give me.
.
.
happy Christmas.

میتونی عکستو به من بدی؟
.
.
.
تا بابانوئل دقیقا بدونه برای کریسمس چی بهم بده.
.
.
.
کریسمس مبارک!

.

.

Lets welcome the year which is fresh and new , lets cherish each moment it beholds , lets celebrate this blissful new year. Merry X – mas

بیا به سالی که جدید و تازه ست خوشامد بگیم ، بیا تک تک لحظه هاشو گرامی بداریم ، بیا این سال نوی پربرکت رو جشن بگیریم. کریسمس مبارک.

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.smsbaroon.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل ه تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با

اس ام اس عاشقانه لینک کنید

هم اکنون سایت من جزء پربازدیدترین و محبوب ترین سایتهای تفریحی ایرانی هست که
جز’ وبلاگهای پربیننده اس ام اس نیز میباشد(رتبه در گوگل 2) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمارروزانه سایت من بین 4000 تا 7000 هست.

http://www.smsbaroon.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...[بدرود][گل]

یوسف جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.iranhome.blogfa.com

سلام به شما همکار گرامی وبلاگ شما واقعا قابل تحسین و زیباست
من با بازدید روزانه 3500 تا 5000 و پیج رنک 3 در گوگل مایل به تبادل لینک با شما هستم
که در منم زیر توضیحاتی داده ام حتما بخوانید

همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به وبلاگ من که وبلاگ خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با

اس ام اس جدید لینک کنید

هم اکنون وبلاگ من جزء پربازدیدترین و محبوب ترین وبلاگهای تفریحی ایرانی هست که
جز’ وبلاگهای پربیننده طنز نیز میباشد(رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به وبلاگ من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید
هم اکنون آمار وبگاه من بین 3500 تا 5000 متغیر میباشد.

http://www.iranhome.blogfa.com

پیروز و موفق و در پناه خدای مهربان باشید[گل]

منتظر جواب شما همکار گرامی هستم

امین جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.rexamin.bolgfa.com

بسیار مطالب خوبی بود مرسی با تشکر

نگار از کویت شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

بابا بیخیال بدبختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد