پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس واسه کسی که دلتو شکسته

دلم شکسته است، میشودبرای من کمی دعا کنی؟
یا اگه خدا اجازه میدهد،کمی بجای من خدا خدا کنی؟
راستش دلم مثل یک نماز بین راه،خسته و شکسته است،
میشود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق با وفا خداکنی

**************************************

نمیتونیم به دلمون یاد بدیم که نشکنه ولی میتونیم بهش یاد بدیم که اگه شکست لبه ی تیزش دسته اونی که دلمون رو شکسته نبره ...

فرستنده : 4081***0938

**************************************

گاهی باران همه دغدعه اش باران نیست ، گاهی از غصه میبارد...

فرستنده : 3422***0938

**************************************

خوشا از بند دام عشق رستن-ز دست بی وفایان دل گسستن - نصیب این دل وامانده این شد- شکستن هی شکستن هی شکستن

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

دلم را شکستی دلت را شکست تو ایینه من سنگ خارا شکستم

monir چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

خیلی قشنگن حیفم اومد نظر ندم واقعا قشنگن مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد