پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس خرداد 1390

بااینکه همه ب دیوارپشت میکنن

دیوارهرگزپشتکسیو خالى نمیکنه

دیوارتم رفیق

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

10,20,30,40,50,60,70,80,90,100

.

بیام ؟

.

کجا قایم شدی؟

.

آهان پیدات کردم

 .+""+  .+""+.
+     injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

محبت را باید از قلیان آموخت؛؛آتشی برسر؛نفسی درسینه ودلی پرازخون دارد.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

جاى پاى نفست مانده به صحراى خیال'اى فراسوى خیال دردل من جا دارى

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++++++

تا عمر باشد ما رفیقیم ترس از ان دارم بمیرم حس کنی ما نارفیقیم'

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++++++

گرچه محروم از طواف کعبه و کوی توام ، هرکجا هستم به جان دل دعاگوی توام.

فرستنده : 1386***0914

+++++++++++++++++++++++

این منم : a

این تویی : A

.

.

گرفتی مطلبو؟؟!! بابا میگم کوچیکتیم!

فرستنده : 9367***0938

+++++++++++++++++++++++

در همه صحبتها حرف آخر زیباست ، حرف آخر من دیدن خوشبختی تو در فرداهاست.

فرستنده : 7704***0936

+++++++++++++++++++++++

ویز .. وییز .... ویززززز ... وییییزززز

تــــــــق

..

این مگسه نمیخواست تو بخوابی من کشتمش ... شب بخیر.

فرستنده : 8909***0939

+++++++++++++++++++++++

از زمین خوردن نترسیم شاید خدا می خواهد دستمان را بگیرد تا بلند شویم.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

اگر هرروز به شما ماهی صیدشده دیروز را بدهند ، امروز یا فردا آنرا میخورید اما اگر به شما ماهی گرفتن را یاد بدهند هر روز ماهی می خورید.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

به جون خودم دنبالش نرو هیچی تهش نیست ، به جون خودم راست میگم.
.
.
نرو چیزی تهش نیست.
.
.
اعتیاد رو میگم.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

دل هیچکس نمیسوزد به حال غمناکم / مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم

+++++++++++++++++++++++

تو را در عین دوری دوست دارم، تو را با این صبوری دوست دارم، گل نرگس، گل جاوید ایام، تو را صد سال نوری دوست دارم

+++++++++++++++++++++++

دعا میکنم غرق باران شوی / چو بوی خوش یاس و ریحان شوی / دعا میکنم که در زمستان عشق / بهاری ترین فصل ایمان شوی

+++++++++++++++++++++++

زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن، سعی کن همیشه طوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی نیازی به پاک کن نداشته باشی

+++++++++++++++++++++++

چه بسا اشخاصی که تنها با طنین کلنگ گورکن از خواب غفلت بیدار میشوند

+++++++++++++++++++++++

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم

هر کس هم که می آید مسافر است می شکند

.هم نمازش را، هم دلم را و می رود

+++++++++++++++++++++++

دوستیت: زلال* مرامت: عسل* ظاهرت: طلا* باطنت: برف* وجودت: نعمت * داشتنت: غنیمت* ندیدنت مصیبت

+++++++++++++++++++++++

خیلی درد داره که بخوای چیزی رو کسر کنی که با وجودت جمع شده

+++++++++++++++++++++++

درود بر انسان های خوب انانکه در اندیشه دیگران تصویر زیبا مینگارند....تا انجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند

+++++++++++++++++++++++

دیگر بهار سرحالم نمیکند، چیزی شبیه گریه زلالم نمیکند، ای خدا،مرا به کبوتر شدن چکار؟،وقتی که سنگ هم رحم به بالم نمیکند

+++++++++++++++++++++++

من همه کتابامو2 دورکامل خوندم، توچطور؟

ستاد ایجاد وحشت میان دانشجویان در فصل امتحانات

+++++++++++++++++++++++

قانون پایستگی واحد :

واحد ها نه از بین میروند و نه پاس میشوند

بلکه از ترمی به ترم دیگر انتقال میابند !

+++++++++++++++++++++++

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان امتحان دارد و هیچ کاری نکرده

+++++++++++++++++++++++

فقط سوپ کلم است که حال آدم را بیشتر از امتحان بهم میزند --- آلبرت انیشتین

+++++++++++++++++++++++

پین کدتیم رفیق! سه بار اشتباه بزنی فنا می شیم

درست بزنی فدات می شیم!

+++++++++++++++++++++++

شهیدت می کنم تا نام کوچه دلم شوی...!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد