پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

Sms جدید 1390

Sms جدید 1390

به اندازه قشنگی چشمای ستایش ، مردونگی طاهر ، گیچی صابر ، تحمل آتی ، پول حشمت فردوس : دوستت دارم ( افتاد الان )

فرستنده : 5706***0935

+++++++++++++

تا بدین لحظه نمی دانستم یاس اینقدر اصالت دارد / من برایت گل یاسی چیدم ، چون گل یاس به اندازه یک عشق صداقت دارد.

فرستنده : 4156***0915

+++++++++++++

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی.

فرستنده : 0032***0936

+++++++++++++

نه تو مانی و نه اندوه نه هیچ یک از مردم این آبادی ، به حباب لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت ، غصه هم میگذرد آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند. لحظه ها عریانند به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز.

فرستنده : 4725***0937

+++++++++++++

چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟

چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟

فرستنده : 9851***0938

+++++++++++++

پیش هر تیغی سپر باید گرفت ، پیش تیغ دوست ” سر ” باید گرفت.

فرستنده : 1245***0935

+++++++++++++

بیا با من دلم تنهاترین است / نگاهت در دلم شور آفرین است / مرا در شعله ی عشقت بسوزان / که رسم دوستداریها همین است.

فرستنده : 3560***0914

+++++++++++++

زندگی یعنی همین لبخند تو / عشق یعنی یک نفر مانند تو

مرحبا بر عشق تفسیرش تویی/ آفرین بر آسمان ماهش تویی

فرستنده : 7898***0917

+++++++++++++

در محفل اگر دوست نباشد که صفا نیست / هر آب روان در همه جا آب بقا نیست

ای دوست بیا روشنی محفل ما باش / ما را طمعی از تو به جز مهر و وفا نیست.

فرستنده : سحر از بندرعباس

+++++++++++++

وقتی از دوری تو تموم میشه تحملم / توی دلم داد میزنم خیلی دوست دارم گلم.

فرستنده : سحر از بندرعباس

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ http://manand.blogfa.com

سلام من ژیج رنک چهار هستم دوست عزیز تبادل لینک میکنی ؟

سلام جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ http://manand.blogfa.com

ممنون لینک شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد