پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس لیله الرغائب – شب آرزوها

اس ام اس شب آرزوها ، اس ام اس لیله الرغایب 

برای دیدن اس ام اس های جدید شب ارزوها روی لینک زیر کلیک کنید:


پیامک شب آرزوها 93

امشب آرزوهاتو رو باله فرشته ها بزار و تا رسیدنشون به آسمون دعا کن ، صدای اجابت که به دلت رسید منو فراموش نکن.

فرستنده : 6348***0938

++++++++++++++

سلام این شب جمعه ، لیله الرغایب شب ارزوهاست ، چشماتو ببند آروم بگو خدایا من عاشق توام و به تو نیاز دارم به قلب من بیا! تو هم مثل من این شب رو به دوستات یادآوری کن، به این امید که از باغ دعاشون یه گل هدیه بگیری بیادم باش.

فرستنده : فاطمه

++++++++++++++

سلام امشب ( شب جمعه ) شب آرزوهاست و 12 رکعت نماز داره (مفاتیح) چشماتو ببنند و در لحظه های دعا به یادم باش. التماس دعا!

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++

خدایا
آرزو می کنم ، آنچه را آرزو کنم ، که تو دوست داری
و آن آرزو را اجابت نمایی که نیک فرجامم نماید .
لیله الرغائب شب آرزوهاست
برای اجابت آرزوهای هم آرزو کنیم . . .

 ++++++++++++++


شب آرزوهاست
باید دری برای مناجات وا شود
تا درد بی دوای گناهم دوا شود
باید کسی که نزد خدا دارد ابرو
وقت سحر به یاد دلم در دعا شود
التماس دعا
 
 
++++++++++++++


امشب می تونی هرآرزویی داری بگی
امشب یکی هست که صدات رو میشنوه
یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره
شب آرزوهاست
منو از یاد نبر  . . .
 
 
++++++++++++++

 
خدایا به حق این شب عزیز همه رو به آرزوهاشون برسون
خدایا ما را آن ده که آن به
خدایا شیرینی بخشش و محبتت را به ما بچشان
  
++++++++++++++

امشب هرچقدر خدا را صدا کنی خسته نمیشوی
پس صدایش کن ، او منتظر توست
منتظر شنیدن آرزوهایت ، خنده هایت ، گریه هایت
استغفار هایت ، ندبه هایت
ابراز عشق و ایمان و اضهار بندگی توست
التماس دعا
 
 
++++++++++++++

پیامبر صلى‏ الله ‏علیه ‏و‏آله :
اِغتَنِمُوا الدُّعاءَ عِندَ الرِّقَّةِ فَإِنَّها رَحمَةٌ؛
دعا کردن را در هنگام رقّت قلب غنیمت شمرید، که رقت قلب، رحمت است.
 
++++++++++++++


خداوندا
درهای رحمت تو همواره به روی خواهندگان باز است و دست عطایت گشاده
بندگان تو هر زمان که صدایت کنند، پاسخ می‌دهی
و اگر خالصانه آرزو کنند، ‌می‌بخشى
امشب اما شب دیگری است؛ شب آرزوهاست
دعای خیر همه را براورده بفرما
 
 
++++++++++++++


الهی
ای خالق بی مدد و ای واحد بی عدد
ای اول بی هدایت و ای آخر بی نهایت
ای ظاهر بی صورت و ای باطن بی سیرت
ای حی بی ذلت  و ای بخشنده بی منت
امشب دست دعا بسوی تو برمیداریم
و آرزومند آرزوهای عزیزان هستیم
 
 
++++++++++++++


خدایا
ما اگر بد کنیم، تو را بنده های خوب بسیار است
تو اگر مدارا نکنی ما را خدای دیگر کجاست ؟
شب آرزوهاست ، التماس دعا

نظرات 6 + ارسال نظر
منصور پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://mansoursh.blogsky.com

سلام وب جالبی دارین اگه دامین رایگان میخواید ودوست دارید که جهانی بشید به وب من سر بزنید فقط عجله کنید

م پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

واقعا اینا رو خودتون نوشتین و مثلا از جای دیگه ای کپی نکردین؟! آخه من جای دیگه ای هم اینا رو دیدم!!

ساحل پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://lafeasheghi2.blogsky.com/

سلام
اس های خیلی با حالی بود ممنون
من شما رو لینک کردم
سر بزنی خوشحال میشم

پریناز پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:57 ق.ظ

لطفا ماروهم دعا کنین کنکور قبل شیم

یک نفر پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:55 ب.ظ

کپی کار خوبی هستید

Zahra پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 04:43 ب.ظ

آرزومند آرزوی کسایی که این پیام میخونن❤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد