پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس تازه تیرماه 90

اس ام اس های تازه تیر ماه 1390

قشنگترین حس وقتیه که بدونی هرگز فراموش نمیشی. این حس تقدیم وجود نازنینت.

فرستنده : 3950***0938

++++++++++++

یک هیزم شکن زمانی خسته میشه که تبرش کند بشه نه اینکه هیزمش زیاد باشه. تبر ما انسانها باورهامونه ، نه آرزوهامون.

فرستنده : رها

++++++++++++

مردی درحال خواندن نماز میت بود وقتی به سجده رفت سرش به لبه تابوت خورد و خون آمد قطره ای از خون روی کفن ریخت حکم کفن چیست؟
.
.
.
.
آی کیو نماز میت سجده نداره!

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++

مرا به دار آویختند تا نامت را از یاد ببرم اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمیدانند نام تو حک شده ی قلب من است..

فرستنده : هستی نصری از پاوه

++++++++++++

اگه تو خونه آیینه ندارین کافیه بری پشت بوم و صورت ماهت رو تو ماه شب 14 ببینی.

فرستنده : هستی نصری از کرمانشاه

++++++++++++

کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد .. من که نه سنگ بودم نه کوه ... آخه چرا تنها شدم.

فرستنده : محسن 19 ساله از رفسنجان

++++++++++++

آسمونی یا زمینی هرچه هستی نازنینی ، توی قلب کوچک من هنوزم عزیزترینی.

فرستنده : 1923***0939

++++++++++++

میشه پروانه بود و روی هرگلی نشست اما بهتره مهربون بود و توی هردلی نشست.

فرستنده : 0339***0911

++++++++++++

یادت همیشه سبز است درخلوت خیالم ، خوبم به خوبی تو هرچند نپرسی حالم.

فرستنده : 2844***0936

++++++++++++

شاباش چیست؟ حرکتی ست محترمانه برای وحشی کردن شخص درحال رقص.

فرستنده : کیوان از تهران

++++++++++++

کدامین پل در جهان شکسته که هیچ کس به مقصد نمی رسد....

زنده یاد دکتر علی شریعتی

فرستنده : 2548***0938

++++++++++++

لطفا مسیج رو با ریتم آهنگی بخون تا بقیه دست بزنن :

واویلا لیلی / مسیج اومد خیلی / یکی دوستت داره / مسیج فرستاده / اگه دوسش دار / مسیج بده فوری.

فرستنده : 6762***0938

++++++++++++

خدایا خودم مراقب دشمنانم هستم تو مراقب دوستانم باش.

فرستنده : 7818***0936

++++++++++++

وقتی می آمدی حیاط پر می شد از عطر ترنج حالا تو رفته ای… و فقط رنج مانده است

فرستنده : 4236***0936

++++++++++++

گفته بودی که چرا محو تماشای منی ، آنچنان مات که یک دم مژه برهم نزنی ، مژه برهم نزنم تاکه زدستم نرود ، نازچشم تو به قدر مژه برهم زدنی.

فرستنده : ساناز

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.smsdooni.com

سلام دوست و همکار گرامی. مایلم با هم تبادل لینک داشته باشیم. اگه مایل بودی منو با نام اس ام اس دونی با لینک
http://www.smsdooni.com/
لینک کن. بعد بهم اطلاع بده تا شما رو با هر نامی که خواستین لینک کنم.
به امید همکاری بیشتر..

شیدا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ق.ظ

سلام سایتتون عالیه عالیه کمتر سایتی پیدا می شه اینقد به روز باشه ممنونم ....


از فرستنده : 6762***0938


تشکر می کنم چون خیلی خندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد