پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

مرکز جدیدترین اس ام اس های فارسی

مرکز جدیدترین اس ام اس های فارسی

www.jok20.blogsky.com

عجب جوش و خروشی بود عشقت ، خراب باده نوشی بود عشقت ، بهشتم را سیبی داد برباد ، عجب آدم فروشی بود عشقت.

++++++++++

چوپان قصه ی ما دروغگو نبود ، او تنها بود و از فرط تنهایی فریاد گرگ سرمیداد ، افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد و در پی گرگ بودند و در این میان فقط گرگ فهمید که چوپان تنهاست.

++++++++++

دوست دارم اشک باشم گوشه چشمت بسوزم تا که افتادم به پایت خاک پایت را ببوسم

++++++++++

تصمیم خدواوند از قدرت درک ما خارج است اما همیشه به سود ماست.

++++++++++

I Living On Your Eyes , ChonKe Ounha Very Nice, Chi Mishe Ye Bar Look At Me,badesham Yeho You Kiss Me,Ghalbam Tik Tak Just For You, Che Begam Baba I LOVE YOU!!

++++++++++

Tof !

Tof !!

Tof !!!

Tof !!!!

Tof !!!!!

Tof !!!!!!

Tof !!!!!!!

Tof !!!!!!!!

.

.

.

.

.

.

Tofekr Mikoni Ke Man Mitonam Be To Fekr Nakonam !!!!!!!??????

++++++++++

میگم شبا ستاره ها تا می تونن دعات کنن نورشونو بدرقه پاکی خندهات کنن

++++++++++

آنتونی رابینز : چه دیر فهمیدم که زندگی همان روزهایی بود که زود سپری شدنش را آرزو میکردم!

++++++++++

قربونت برم که مثل قورباغه میپری رو گوشی خبری نیست... منم..!!

++++++++++

دلم در هر تپش صد بار آواز تو را میخواند .... نمیدانم تو هم یاد دل من میکنی یا نه؟

++++++++++

شاید کودکان از زندگی آگاهند که آنرا با گریه آغاز میکنند..!!

++++++++++

4تا ذوست صمیمی دارم

حسرت ، غم ، ماتم ، تنهایی ، بهشون سفارش کردم تحویلت نگیرند.

++++++++++

تو مثل گل سرخی که گذاشتم

لای دفتر

مثل تقدیر

مثل قسمت

مثل الماسی که هیچ کس واسه اون نذاشته قیمت

++++++++++

لغت نامه جدید !

Category: این گربه کدوم گوریه؟

Morphine: باید بیشتر فین کنی

Keyboard: چه کسی برنده شد؟

Miss Call: دختر نا بالغ را گویند

Freezer: حرف مفت

++++++++++

یارو از کلاهش خرگوش در میاره،

.

.

.

.

.

.

.

.

من هنوز از قلبم توی گوساله رو نتونستم در بیارم

++++++++++

من از اعدام نمیترسم!

نه از "چوبش" نه از "دارش"

من از پایان بی دیدار میترسم

++++++++++

برگ سبز درخت، “معرفت کردگار”

و برگ زرد درخت، “معرفت روزگار” است . . .

++++++++++

من همان برگم که بر روی درخت / لرزم از برد چنین پاییز سخت

در نهایت باید افتاد و گریست / به درخت گفت خداحافظ و رفت . .

++++++++++

شمع، این مساله را بر همه کَس روشن کرد

که توان تا به سحر ، گریه ی بی شیون کرد . . .

++++++++++

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی میکند / بلبل شوقم هوای نغمهخوانی میکند

همتم تا میرود ساز غزل گیرد به دست / طاقتم اظهار عجز و ناتوانی میکند . . .

++++++++++

بی من نرو آن سوی فردای زمانه

بی من نشو دمساز تنهای ترانه

با من بمان این روزهای بی بهانه

با من بمان با دردهای عاشقانه

++++++++++

وقتی پروانه عشق در تاری بیفتد که عنکبوتش سیر باشد

تازه قصه زندگی آغاز شده است زیرا دیگر نه می تواند پرواز کند نه بمیرد .

++++++++++

دلم پیش رخ ناز تو بند است / ندانم قیمت ناز تو چند است

نمایی گر به قلب من نگاهی / به دل گویم که بخت من بلند است . . .

++++++++++

پروانه شدم تا که چو پروانه بمیرم / با یاد تو در گوشه ی میخانه بمیرم

پروانه شدم تا هدف عشق بپویم / آنگاه ببین تا چه غریبانه بمیرم . . .

++++++++++

به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه ترکمون کنن

درکمون می کنن . . .

++++++++++

مادری ناراحت کنار پسرش نشسته بود،پسر به مادرش گفت:

تو دومین زن زیبایی هستی که تو عمرم دیدم

مادر پرسید: پس اولی کیست؟

پسر جواب داد : خود تو ، وقتی که لبخند میزنی

++++++++++

یارو میره حموم آب قطع میشه .

میگه امسال هم قسمت نبود !

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

واقعا اس ام اسات توپههههههههه .
very very thanks .
نمیدونم چه جوری تشکر کنم . فقط میتونم بگم
I LOVE YOU .

ناهید یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

عالییییییییییییییییی بود مرسی

قاسم جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام مارو از یادت نبر محمود خان
http://basms.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد