پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

مرکز اس ام اس فارسی ( jok20 )

جدیدترین و زیباترین اس ام اسهای فارسی فقط در jok20.blogsky.com

از خاک تو کسب آبرو کردم من ، با عطر ضریح تو وضو کردم من ، تاصید کسی نگردد آهوی دلم ، مولای غریب برتو رو کردم من. ولادت امام رضا (غ) مبارک باد.

فرستنده : دانش از تهران

دست من کوتاه از دیدار توست قلب من اما همیشه یادتوست ، بهترینی ، هرکجا هستی بدان ، هرکجا باشم دلم دریاد توست.

فرستنده : دانش از تهران

زمانی فراموشت میکنم که عقلم خاموش نفسم قطع  روحم درآسمان تنم در زیر خاک...

فرستنده : دانش از تهران

سلام
.
.
.
.
.
کشوندمت این پایین که خصوصی بهت بگم واسم عزیزی!

فرستنده : دانش از تهران

غضنفر بچش گم میشه میره دفتر خدمات ارتباطی میگه بسوزونیدش!

فرستده : محمد

امواج زندگی را بپذیر ، حتی اگر گاهی تورا به عمق دریا ببرند. آن ماهی آسوده که همیشه بر سطح آبها میبینی مرده است.

فرستنده : دانش از تهران

قهوه ات را بنوش و باور کن من به فنجان تو نمیگنجم.

فرستنده : دانش از تهران

وفادارتر از خدا سراغ ندارم به رسم همین وفاداریست که تورا به او می سپارم!

فرستنده : دانش از تهران

خسته در حبس زمینم ، ماه من یادم کن ، به نگاهی به پیامی ، سخنی شادم کن.

فرستنده : دانش از تهران

میتوان باهم بود بی هراس از همه فاصله ها ، میتوان دلخوش کرد به صدای تپش ثانیه ها ، ای صمیمی ای خوب باشما هست دلم باوجود همه فاصله ها!

فرستنده : دانش از تهران

دگر حس شقایق را نداری هوای قلب عاشق را نداری از آن چشمان خون سرد تو پیداست ، که قلب تنگ سابق را نداری...

فرستنده : امین

تورا مرور میکنم تا خاموشی ام نشان فراموشی ام نباشد. بیادتم رفیق!

فرستنده : دانش از تهران

 

مرا ببخش اگربه تو پیله کرده امقدری تحمل کنپروانه میشوم...

فرستنده : 6523***0937

عاقبت خاک شودحسن جمال من وتو..خوب وبد میگذرد  وای بحال من و تو.....

فرستنده : علیرضا

بخار شیشه ایم نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی

فرستنده : 0224***0939

در زندگی یاد گرفتیم عاشق شویم ، رویایی شویم ، فریاد بزنیم، درددل کنیم ،گریه کنیم ، بخندیم . امایادنگرفتیم خوبان رافراموش کنیم!!!...!

فرستنده : 7296***0913

برای محبت هایی که عمیقندندیدن ونبودن هرگز بهانه ی از یاد بردن نیست...

فرستنده : فاطمه

اگه خورشیدمحو خوبیهاى تونیست ناراحت نشو ازپشت کوه اومده حالیش نیست.

فرستنده : 0923***0398

اینجا رادیو"دل"است. صدای مرا از عمق"قلبم" میشنوید،این یک SMS نیست، یک"احساس"پاک است که میگوید ...فراموشی درمرام ما نیست.

فرستنده : 4582***0919

میان همهمه برگهای پاییزی فقط تویی که از بهار لبریزی

فرستنده : 6348***0938

معنی بخشیدن یک دل به یک لبخندچیست؟/من پشیمانم بگوتاوان آن سوگند چیست؟/ازتوهم دل کندم وهرگز نپرسیدم زخویش/چاره معشوق اگرعاشق ازاو دل کند چیست؟

فرستنده : 0027***0937

بهانه های دنیا تورا ازیادم نخواهد برد.من تورا درقلبم دارم.نه در دنیا

فرستنده : 2118***0914

ما پیغام دوست داشتنمان را با دود آتش به هم میرسانیم، نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟ من اینجا جنگلی را به آتش کشیدم...!

فرستنده : مهنازازکویت 

مدتی میگذرد از تو ندارم خبری ،چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری، شب وروز از غم تو پریشان حالم، نه نشانی ز تو آمد نه پیامی جانم.

فرستنده : 6348***0938

چه عاشقانه نوشت دکترشریعتی که من تورادوست دارم تودیگری را،دیگری دیگری راودراین میان همه تنهاییم.  

فرستنده : فاطمه

یاد دارم در غروبی سرد سرد میگذشت ازکوچه مادوره گرد  داد می زد کهنه قالی می خرم دسته دوم جنس عالی می خرم کاسه و ظرف سفالی می خرم  گر نداری کوزه خالی می خرم .اشک درچشمان باباحلقه بست عاقبت آهی کشیدبغضش شکست, اول ماه هست و نان در سفره نیست ای خدا شکرت ولی این زندگیست؟ بوی نان تازه هوشش برده بود, اتفاقا مادرم هم روزه بود خواهرم بی روسری بیرون دوید گفت :آقا سفره خالی میخرید؟?فرستنده : 8880***0937

برای سلامتی اونایی که تا یادی ازشون نکنی یادی ازت نمیکنن صلوات!

فرستنده : فاطمه

می نالم از جدایی، ای نازنین کجایی؟
سوزم ز درد هجرت، ای بهترین کجایی؟
در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده;در حسرت گل هستم!
بهار
من کجایی؟

فرستنده : 8880***0937

توتک ستاره منی منم اسیربودنت/ازته دل دادمیزنم،میمیرم ازنبودنت.

فرستنده : فهیمه

اتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت

فرستنده : 1630***0913

بر لبی خاموش صدایت می کنم گر چه دوری از برم از صمیم قلب دعایت میکنم

فرستنده : فاطمه

تمام می شود زندگی ام آن روز که قاب چشمانت بر دیوار دل دیگری باشد!

فرستنده : 6653***0935

نیمکت باهم بودن من تنهاست ، من دل نشستن ندارم تو دلیل نشستن باش.

فرستنده : 6653***0935

هیچوقت نفهمیدم که چرا درست همان کسی که فکر میکنی باهمه فرق داره یک روز مثل همه تنهات میزاره!

فرستنده : 6653***0935

 l----l-
 l      '.o
 l      /l\ 
 l       JL
آویزون مرامتیم بیمرام.

فرستنده : 6348***0938

نظرات 3 + ارسال نظر
قاسم یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام اقا محمود

میبینین چه دوره بدی شده . تا یه ادم یکم کلفت تر میشه دیگه بقیه رو از یادش میبره ..

اینو گفتم بهتون بر نخوره یه وقتی اخه من 3 ماهه دنبالتونم اما شما اصلا .....

منتظر تماستون هستم

09158663733

اسدی .
دانشجوی عباسپور تهران

saeed دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ق.ظ

سلام
هشدار اخر

لینک متنی داغترین فیلم های 2010 .2009 «
رو بردار وگرنه به فیلنرینگ میگم وبلاگرو فیلتر کنه

نادیه پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ق.ظ


اینک خسته تر از پروانه ، سالهاست گرد رویاهای سرخ باغچه خویش پر می زنم و هنوز غربت تلخ همیشه را مزه مزه میکنم . من خسته ام و حاجتی به تائید هیچ پروانه ای نیست ، کافی است دکمه پیراهن پریروزم را باز کنی تا پاره پاره های عریان عصر هزار پروانه را به سوگ بنشینی.
خسته ام و به انتظار فردایی که شاید هرگز نباشد و نیاید نشسته ام .
و آیا به راستی تو با خود می اندیشی کسی پیدا می شود که مرهم دردهای من باشد؟
که خدا را بداند و درد را بشناسد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد