پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

گلچین جوک های شهریور 92

گلچین جوک های شهریور 92

معلم :

هرکی سوال بعدی منو جواب بده میتونه بره خونه . . .
شاگرد کیفشو از پنجره میندازه بیرون !
معلم با عصبانیت :
کی اون کیفو انداخت بیرون ؟
من بودم آقا ، خداحافظ

************

  

سال ها برای برابری حقوق زن و مرد تلاش کردیم ودر آخر
.
.
.
حق مش کردن،سوراخ کردن گوش،برداشتن ابروواستفاده از وسایل آرایشی رو به آقایون تقدیم کردیم!!

************


جوانی از بیکاری رفت باغ وحش پرسید:استخدام دارید؟
یارو گفت مدرک چی داری؟ گفت دیپلم!
یارو گفت یه کاری برات دارم،
حقوقشم خوبه پسره قبول کرد.
یارو گفت :
ما اینجا میمون نداریم میتونی بری توی پوست میمون
تو قفس تا میمون برامون بیاد!
چند روزی گذشت یه روز جمعه که شلوغ شده بود،
پسره توی قفس پشتک وارو میزد
از میله ها بالا پائین میرفت.
جوگیر شد زیادی رفت بالا از اون طرف افتاد تو قفس شیره!
داد زد کمکککککککک
شیره افتاد روش دستشو گذاشت رو دهنش گفت،
آبرو ریزی نکن من لیسانس دارم..

************


به یارو میگن برو خبر مرگ پدر همسایه رو بده
طرف میره در خونه همسایه رو میزنه, میگه بابات هست ؟
پسره میگه نه, شب میاد
یارو میگه بشین تا بیا

************

رفتم بقالی ماست بخرم
بقال گفت: دویستی دارید؟
منم دست کردم تو جیبم یه آدامس بهش دادم
گفتم امروز روز انتقامه!

************

یارو میره دبی تو رستوران میگه:
الکباب
کباب براش میارن
میگه:الپیاز
پیاز براش میارن
میگه:البرنج
برنج براش میارن
با غرور میگه چقدر خوبه آدم عربی بلد باشه
گارسونه بهش میگه اگه من ایرانی نبودم الکوفت هم بهت نمیدادن !!{-33-}

************

معلم: جامد چیست ؟
دانش آموز: مگه خودتون نمیدونید؟
معلم: چرا میدانم
دانش آموز: پس چرا وقت کلاس رو الکی میگیری؟!

************


دوس دارم یه زن بگیرم اسمش ستاره باشه بعده یه مدت برم یه زن دیگه هم بگیرم اسم اونم ستاره باشه بیارمش خونه پیشه زن اولم.آخرم خودم برم یه گوشه بشینم با خیال راحت جنگ ستارگان رو از نزدیک ببینم

************


تا حالا اسم شنقل رو شنیدید اگر نشنیدید حتما دیگه اسکول رو شنیدید
اسکول پرنده ایه که غذاشو قایم می کنه یادش می ره کجا قایم کرده

حالا شنقل پرنده ایه که غذاش رو میده اسکول براش نگه داره !!!

************

تلویزیون داره میگه :

جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن

یهو مامانم برگشته میگه :

مسیرشون مشخصه دیگه

اینترنت ..آشپزخونه

اینترنت…دستشویی

اینترنت…تخت خواب …!!!

************

طرف زنش میمیره ، توی تشییع جنازه کنار تابوت میگه : لا اله ایولا

************


پسر:عشقم 1 عکس خوشگل از خودت واسم بفرست
دختر:چشم ولی تو هم محض احتیاط 1 عکس از خواهرت بهم بده عجقم
(
شیطون سر پا ایستاد!! سیگارشو خاموش کرد و کف مرتبی به افتخار دخترک زد)
پسر بدون معطلی عکس اون یکی دوست دخترشو فرستاد
(
بیچاره شیطون رو آورد به مصرف موادمخدر وشیشه)
دختر:وای مرسی عزیزمالان عکسمو واست ایمیل میکنم و عکس دوستشو فرستاد
پسرک خوشحال وقتی ایمیلشو بازکرد عکس خواهرشو دید!!
(
هیچی دیگه… داستان این چت باعث شد شیطون ادامه تحصیل بده! بعدازظهرا هم چندتا کلاس تقویتی گرفته!!)

************

 اس ام اس جوک شهریور 92
» 
جوک باحال شهریور 92

 جک شهریور 92
» 
استاتوس های خنده دار شهریور 92

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام
وبلاگت فوقولادس خیلی عالیه
دوسداشتی یه سر بزن به وبلاگ من
only-sms.blogfa.com
دوسداشتی میتونیم تبادل لینک هم بکنیم

110 جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد